PDA

Se fuld version : Kopispil på ikke-modded Xbox

pippi
02-08-2005, 10:31 PM
Er det helt og fuldstændigt umuligt at brænde spilkopier, f.eks. downloaded fra internettet, og afvikle dem på en ikke-modded Xbox ??

Hvad er den tekniske forklaring på, at det ikke skulle kunne lade sig gøre ?

Gaffa_Tape
02-09-2005, 01:55 PM
KAn ikke lade sig gøre.. Noget med boot delen.. derfor hedder det en bootchip ;)

darth raven
02-09-2005, 05:45 PM
er der ikke en harddisk på xboxen?
der kan man smide spillene ind og boote derfra så virker det det har jeg prøvet

pippi
02-09-2005, 06:27 PM
jo der er jo standard harddisken, men hvordan kopierer jeg så ind på den ?

aL
02-09-2005, 07:54 PM
Det kan ikke lade sig gøre uden at du har chippet din xbox! -Der er en 8-10 gb HD i xbox'en fra ny, men den kan du ikke overføre spil til så du kan spille dem!

darth raven>> Hvis du har gjort dette, så har du lige løst problemet som 10000 vis har prøvet at løse! -at spille backup spil på en ikke-chippet xbox..

darth raven
02-10-2005, 12:22 PM
det har jeg ved at have min x-box på mit netværk men det kræver du har gjort en lille forarbejde på din pc med filen og kræver et program som man kan lave xbox filer og jeg kan pt ikke huske hvad for en jeg brugte da jeg lige har nyformatert men lægger et lille link til det når jeg har fået den instalert igen

aL
02-10-2005, 12:55 PM
DU KAN IKKE KØRE SPILLET FRA HD UDEN DU HAR CHIP I! Hvordan skulle dette lade sig gøre? Du har bare den standard grønne menu, og hvor skulle du så køre spillet fra? -savegames? Nej, det kan ikke lade sig gøre..
Min xbox er også sat op i netværk med min pc, jeg bruger Qwix til at overføre spil og FlashFXP til at overføre alt andet..

darth raven
02-10-2005, 01:59 PM
det er ikke det program jeg bruger så meget ved jeg emn at min pc skal køre når jeg spiller xbox spil så meget ved jeg den laver et eller andet så det kan lade sig gøre

laurids
09-08-2007, 08:36 AM
er der ikke en harddisk på xboxen?
der kan man smide spillene ind og boote derfra så virker det det har jeg prøvet
så hvis jeg nu køber en xbox 360 med harddisk kan jeg så overfører spil fra pc til xbox ?

Craporz
09-08-2007, 05:56 PM
så hvis jeg nu køber en xbox 360 med harddisk kan jeg så overfører spil fra pc til xbox ?

Nej ingen spil på harddisk til XBOX360 pt.

Du kan kopiere data over på HDD men der er ikke noget program der kan starte dine filer.

Det kommer ikke før master koden er brudt.

Alle opstarts filer (lige som exe filer på en pc) er signateret af MS, piller du i filen forsvinder signaturen og maskinen vil ikke starte filen / programmet.

Det er derfor der ikke er kommet Homebrew (hjemme lavet programmer) til XBOX360 endnu.

MS glemte i farten at få smidt en signatur ind i firmwaren til drevet, derfor du kan opdatere firmwaren og lave ændringe i firmwaren.

Craporz
09-08-2007, 05:57 PM
det har jeg ved at have min x-box på mit netværk men det kræver du har gjort en lille forarbejde på din pc med filen og kræver et program som man kan lave xbox filer og jeg kan pt ikke huske hvad for en jeg brugte da jeg lige har nyformatert men lægger et lille link til det når jeg har fået den instalert igen

Hmmmmmm

Nu er det 2 år siden du skulle have geninstalleret den PC, men hvor er linket til det fine program du omtaler ?

laurids
09-12-2007, 07:46 PM
så jeg kan ikke spille kopirede spil medmindre jeg bruger cder ?

tak for hjælpen i forhånden

ReinholD
09-13-2007, 08:11 AM
så jeg kan ikke spille kopirede spil medmindre jeg bruger cder ?

tak for hjælpen i forhånden

Du kan IKKE spille kopierede spil på din xbox, med mindre den er chipped/modded/firmwaren er ændret. uanset om du brænder det ned på en DVD..

Jeg gentager du kan IKKE.. DVD drevet kan se om den er brændt fra en computer eller om den kommer fra en fabrik inde hos EA Games..