PDA

Se fuld version : Pusher 2

BFG
02-08-2005, 10:20 PM
Pusher 2 kan nu hentes via edonkey eller pirate-bay torrent..Den er okay men ik helt hvad jeg havde forventet..

Hydromann
02-08-2005, 10:33 PM
Der er allerede en tråd vedrørende dette emne

Torrent og emule fil
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=3094

BFG
02-12-2005, 02:59 AM
Da dette er en anbefaling syntes jeg den hører meget godt til her..

aL
02-12-2005, 07:44 PM
Da dette er en anbefaling syntes jeg den hører meget godt til her..

Burde du så ikke lave en anmeldelse af filmen?

Jeg syntes at det er en kanon film! -Dette er klart en Mads Mikkelsen i TOPFORM..
Men, hvis man forventer at Tonny (Mads Mikkelsen) er lige så cool com Franke i 1'eren, så bliver man skuffet! Man skal huske Tonny's rolle i 1'eren, hvordan han stak Franke og i det hele taget var lidt af en røv. -hans rolle er ikke blevet ændret i den nye film..
Da jeg så den i biografen, der var jeg lidt skuffet. Men nu hvor jeg har set den 3 gange mere, så syntes jeg at den er i samme klasse som 1'eren. -Man kan ikke undgå at elske Mads Mikkelsen's fede punchlines, fx "Ja, du sutter bare din egen pik!". Også scenen med luderne, det er noget af det mest akavede jeg længe har set.
Jeg vil klart anbefale at se filmen, evt et par gange, før i brokker jer over den!

Den får 10/10 pirater herfra!

Amnesia
02-12-2005, 08:23 PM
Ja, jeg omsider fået hentet den på TPB. Tjekkede lige kvaliteten og så at ikke nok med at der er forced subtitles, hvilket jeg godt viste i forvejen, er der også tæller på. Det er sgu lidt som om at Nicolas Winding Refn siger: "det kan godt være du har hentet min film på nettet, men du skal fandme ikke få det hele serveret". Nu prøver jeg er se den, men det er sgu pænt nederen alligevel. Sådan er spillet, det ved jeg.

Amnesia
02-15-2005, 02:07 PM
Så er Pusher 2 set. Det er jo ligesom etteren social realisme i den grad. Den er jo skudt ude hvor jeg bor, så der er meget sjovt at kunne genkende de fleste locations. Værtshuset hvor brylluppet bliver afholdt hedder Fairplay. Der kom jeg meget i en årgang, med slænget og fik et par stifter, inden vi tog videre. Jeg synes at skuespillet er meget overbevisne og som før nævnt er skildringen af det kriminelle miljø, lidt ligesom at være på sight seeing i den verden, hvilket jo også er instruktørens hensigt. Derfor fungere der rigtig godt med at blande rigtige kriminelle, med professionelle skuespillere. Kan klart anbefales og hvis filmen skulle bedømmes udfra 13 skalen, ville den få 11 herfra.

Mvh
Amnesia