Se fuld version : Emule og APG-Sikkerhed...
Ja sidder jo med BT til downloading af diverse ting og sager, men alle ved jo at det ikke lige er der man finder musik, så je gtænkte at jeg ville til at prøve Emule igen, MEN jeg vil gerne lige vide lidt om sikkerheden på det først... ..har brugt det før så har ikek brug for en direkte faq, men mere lidt viden om fx peerguardian er nok/virker med emule??
mvh.dk amby
Peerguardian virker med eMule på lige fod med standard ipfilter.dat filer. Hvorvidt det giver dig sikkerhed må være op til dig selv. Du ved selv hvor let du kan få en ny IP og det er vel ikke anderledes for APG. Downloader du kopisikret materiale kan du risikere at blive straffet. :)
Chron
02-08-2005, 02:47 PM
Det er en god start at slå fra at andre kan se dine shares.
hehe, ja det er meget nemt at få ny IP, men den bliver vel hurtigt meldt til den server-list-fil der bliver blockeret for ;)
Jeps, ved ejg skam godt, og tro mig sker også.... ...ved godt det er den forkerete måde at være fil deler på, men selv om jeg naturligvis kun henter "lovligt materiale" så vælger jeg alligevel IKKE at dele noget ;)
Takker for svarene.
Mvh.dk amby
Hvis du ikke vil dele håber jeg du holder dig langt væk fra eMule og ed2k netværket. :roll:
Hvis du ikke vil dele håber jeg du holder dig langt væk fra eMule og ed2k netværket. :roll:
deler kun ting jeg ved der er lovligt, og naturligvis joey-afsnit... har fx delt GTA2 som er blevet "frigivet/frisat for CP lovene" har en delings forhold på 147,58% lige nu, dvs at jeg har ladet mere end 147personer hente den fra mig, så det er vel ok :D
berzerk
02-09-2005, 08:48 PM
Du kan heller ikke undgå at dele på emule.
darth raven
02-10-2005, 12:35 PM
skal sige det er lovligt at dele ud win98 osse se vervisionen og det er osse lovligt at dele win2k da kildekoderne er frigivet af microsoft hehehehe
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.