PDA

Se fuld version : flere downloads

TheFedeste
02-07-2005, 10:20 PM
hej kan man få et bittorrent program som kan downloade flere ting på en gang jeg her en 4 Mbit forbindelse til den 1 maj så jeg kan jo sagtens hente 5 film af gangen mens jeg så stadig har fin forbindelse på dem alle nogen der kender sådan et program :?: håber jeg :P

Hydromann
02-07-2005, 10:34 PM
På det nedstående link kan du læse om alt hvad der er vær at vide om de forskellig Bittorrent-Klienter

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=181

Har du yderlige spørgsmål så skriv igen!

darth raven
02-07-2005, 11:16 PM
hehe jeg bruger min 4 mb til og se webtv fra usa hvor jeg både kan se stargate sg1 simpsons og southpark lenge før de kommer til dk hehehehe angående torrents så har jeg dog en torrent klient men det er mest pga når jeg skal hente noget til mit arbejde så er der et sted man kun kan hente via toorent

AmbY
02-08-2005, 10:23 AM
hehe jeg bruger min 4 mb til og se webtv fra usa hvor jeg både kan se stargate sg1 simpsons og southpark lenge før de kommer til dk hehehehe angående torrents så har jeg dog en torrent klient men det er mest pga når jeg skal hente noget til mit arbejde så er der et sted man kun kan hente via toorent

kan du ikke lige PM mig med hvad/hvor du finder de sider man kan se det fra....

tak ;)

mvh.dk amby

AmbY
02-08-2005, 10:25 AM
hej kan man få et bittorrent program som kan downloade flere ting på en gang jeg her en 4 Mbit forbindelse til den 1 maj så jeg kan jo sagtens hente 5 film af gangen mens jeg så stadig har fin forbindelse på dem alle nogen der kender sådan et program :?: håber jeg :P

bruger selv azaraus (stavede det sikkert forkert men kan ikke lige tjekke det her) det er meget rart, og sætter man det rigtigt op kan man alt med det, selv søge det kræver dog et plugin, men kan du finde på den officielle side...

mvh.dk amby

darth raven
02-08-2005, 04:46 PM
det jeg bruger til og se webtv med er jeg anskaffede en lille box helt over fra usa så kunne jeg se deres programmer via internettet(satme godt man har familie derover)