Se fuld version : DFN hvordan vil i tackle AGP?
Jeg ahr set er der er en eller flere brugere fra det forholdsvis nye DFN. Jeg kender forummet af navn og har også hørt om det før, jeg har derfor et spørgsmål i forbindelse med forummet: Hvad gør I når AGP kommer rendende?
Jeg er ikke i tvivl om at de vil undersøge dette forum, og jeg turde ikke selv starte sådan et forum af netop denne grund. I har direkte links (deep links) på hjemmesiden ikke? -det er jo noget der ikke ligefrem vil gavne Jer i en kommende retssag, hvis I tør at gå hele vejen..
Jeg spørger, hvad gør I når AGP kommer og afeverer et girokort på en halv million personligt, men trusler om mord, ild og brænd? Lukker I, eller går i rettens vej? Har I overhovedet overvejet dette?
meget meget gode sprøgsmål,. men for os der ikeklige har været så meget i dette forum ville et lille link til den side/de folk der er snak om være meget brugbart....
DKDini
02-08-2005, 02:06 PM
meget meget gode sprøgsmål,. men for os der ikeklige har været så meget i dette forum ville et lille link til den side/de folk der er snak om være meget brugbart....
Her www.dfn-forum.tk :P
Når du ikke gider svare, så fjerner jeg dit link i vores liste over BT trackere..
[DFN] MR-Frog
02-09-2005, 12:25 PM
Hejsa
Jeg har først set denne pm nu.
1. Da vi ikke ejer vores egen tracker, burde der jo ikke kunne ske noget med forum, men os brugere som deler film der.
2. Og nej. Går ikke og tænker over om der skal komme en med et giro kort.
3. Nej, bøjer mig aldrig for trusler!
Ang hjemmesiden http://www.chicken-shit.dk/dfn
Hvad er der så galt med den?
Der er kun de DL som er freeware.
Og manualer mm.
ikke for at provokere eller noget men dammm den side er grim især når man ser den med FF
FFF
p.s FF sucks men jeg er køre desvære linux og har ikke andet valg
MR-Frog]Hejsa
Jeg har først set denne pm nu.
1. Da vi ikke ejer vores egen tracker, burde der jo ikke kunne ske noget med forum, men os brugere som deler film der.
2. Og nej. Går ikke og tænker over om der skal komme en med et giro kort.
3. Nej, bøjer mig aldrig for trusler!
Ang hjemmesiden http://www.chicken-shit.dk/dfn
Hvad er der så galt med den?
Der er kun de DL som er freeware.
Og manualer mm.
Tak for svaret. -men er det er da ulovligt at deeplinke til .torrent filer, ikke? Gør I ikke dette på Jeres forum?
BeLLe
02-09-2005, 02:13 PM
det er da ulovligt at deeplinke til .torrent filer
ER det ulovligt at linke til torrent filer? (jeg nægter at skrive deeplinke da der ikke er noger der hedder deeplink - et link er et link :!: )
Er det ikke bare noget APG mener for at få stoppet folk. Er det nogen sinde blevet prøvet i retten om et link til en torrent fil kan brtragtes som et link direkte til den fil torrent filen peger på?
Jeg tror det ikke men jeg kan da godt sætte mig ind i probelmstillingen for det har jo ikke holdt APG tilbage før at der ikke er noget grundlag for deres påstande og så længe vi ikke har råd til at bekæmpe dem i retssalen må vi jo tage vores forholdsregler.
Jeg linker heller ikke til en torrent fil i feks det her forum men det er kun for at være på den sikre side.
Men det er ikke det samme som at sige det er ulovligt.
[DFN] MR-Frog
02-09-2005, 02:34 PM
Tak for svaret. -men er det er da ulovligt at deeplinke til .torrent filer, ikke? Gør I ikke dette på Jeres forum?[/quote]
Vi laver link til andres uploadet torrent filer.
Ikke os der har en tracker, så derfor vil apg nok starte med dem der køre tracker...
Men ret mig endelig :)
Mollerz
02-09-2005, 08:20 PM
MR-Frog]Tak for svaret. -men er det er da ulovligt at deeplinke til .torrent filer, ikke? Gør I ikke dette på Jeres forum?
Vi laver link til andres uploadet torrent filer.
Ikke os der har en tracker, så derfor vil apg nok starte med dem der køre tracker...
Men ret mig endelig :)
Jeg tror altså også de går efter jer. APG kan ikke gøre så meget ved en svensk eller amerikansk tracker, da de så først skal have kontakt til RIAA eller MPAA.. Derimod vil de tage jer, da de så i det mindste har fået en lille smule ud af det. Det ville jeg da gøre hvis jeg var dem (Er jeg så HELDIGTVIS ikke..!)
Men som andre også siger, er der en hvis problematik i det, da det jo så også ville være ulovligt at linke til The Pirate Bay (http://www.thepiratebay.com) eller andre trackere da de jo også har links til torrentfiler. Det er jo ikke ulovligt. Det er meget risikofyldt farvand at være i, men i får da held og lykke herfra, da jeg håber, at vi i det mindste kan have 2 danske steder at være...[/url]
[DFN] MR-Frog
02-09-2005, 10:21 PM
Jamen, tak :)
Håber da vi lever længe endnu :?
Ved godt, jo flere vi bliver, destro større risiko er der for apg. Men vil godt være i front for et dansk forum 8)
I stedet for at linke direkte til torrentfilen, så kunne i evt linke til den side på TPB hvor torrent filen er på (højreklik på topic'et på TPB og vælg "copy link location"). Så får du fx et link som dette: http://www.thepiratebay.org/torrents-details.php?id=3220671&hit=1
Det kan igen forenkles ved at bruge SuZe Linux ( tagget (nu ved jeg ikke om i har det på jeres side, men ellers kan det vel ordnes), så man får sådan et link her: [url=http://www.thepiratebay.org/torrents-details.php?id=3220671&hit=1)
På den måde linker i ikke direkte til filen, og det vil efter min overbevisning stiller jer stærkere, hvis nu AGP skulle rette deres blik mod jer.
[DFN] MR-Frog
02-10-2005, 11:03 AM
Jo, kan vi godt. Ved også hvordan :)
Kan godt være vi skal begynde på det, hvis du mener d andet er alt for risikabelt :?
Gode råd er da rart :wink:
Vores hjemmeside er fornyet. så den er mere acceptabel :lol:
[DFN] MR-Frog
02-10-2005, 11:03 AM
ikke for at provokere eller noget men dammm den side er grim især når man ser den med FF
FFF
p.s FF sucks men jeg er køre desvære linux og har ikke andet valg
Vores hjemmeside er fornyet. så den er mere acceptabel :lol
MR-Frog]
Kan godt være vi skal begynde på det, hvis du mener d andet er alt for risikabelt :?
jeg sikrer mig lige at jeg ikke bare lukker rubbish ud, jeg spørger lige inde i "sikkerhed". -så får vi et entydingt og 100% korrekt svar 8)
[DFN] MR-Frog
02-10-2005, 12:39 PM
Lyder godt :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.