PDA

Se fuld version : TorrentBytes.net

z33k
02-07-2005, 05:43 PM
Jeg har spurgt i et par andre tråde om det samme, men uden resultat, så nu spørger jeg igen, i en ny tråd:

Er der ikke en venligt medpirat, som vil dele sin TorrentBytes.net (http://TorrentBytes.net)-konto med os andre?

Som pirater vi dele... :)

aL
02-07-2005, 06:30 PM
Siden hedder Torrentbytes.net nu..
Og der bliver snart lukket op for nye tilmeldinger, waiting systemet (ligesom det på FL og ET) er lige blevet indført på siden, så det kan ikke vare længe før nye kan signe op..

z33k
02-07-2005, 06:57 PM
Siden hedder Torrentbytes.net nu..
Og der bliver snart lukket op for nye tilmeldinger, waiting systemet (ligesom det på FL og ET) er lige blevet indført på siden, så det kan ikke vare længe før nye kan signe op..

Jeg oprettede en dengang det var muligt, men den virker ikke.

oiv
02-07-2005, 07:06 PM
Tror det er de færreste, som ville dele på Torrentbytes, hvis de fik muligheden for at få en delt konto. De fleste ville desværre nok bare leeche:( og desuden, mener jeg også at et givent download skal starte fra den ip, som oprettede brugeren i sin tid?!

z33k
02-07-2005, 07:24 PM
Tror det er de færreste, som ville dele på Torrentbytes, hvis de fik muligheden for at få en delt konto. De fleste ville desværre nok bare leeche:( og desuden, mener jeg også at et givent download skal starte fra den ip, som oprettede brugeren i sin tid?!

Æv, forstår ikke hvorfor folk ikke vil det. Jeg ville hellere end gerne hvis jeg havde en konto.

Mht. det med IP-en så tror jeg ikke det er sandt, for hvad gør man så når ens ip skifter?

PackedManiac
02-07-2005, 07:27 PM
Man kan dele med max 5 personer på Torrentbytes.

Og hvad angår deling af konto.. vil personlig aldrig gøre det. Især ikke med torrentbytes, idet at seeder leecher ratioen er elendig, dvs, ja der er seeders, men der er ganske få leechers i forhold til seeders, og det gør det svært at opretholde en ordenlig ratio.

z33k
02-07-2005, 07:36 PM
Man kan dele med max 5 personer på Torrentbytes.

Og hvad angår deling af konto.. vil personlig aldrig gøre det. Især ikke med torrentbytes, idet at seeder leecher ratioen er elendig, dvs, ja der er seeders, men der er ganske få leechers i forhold til seeders, og det gør det svært at opretholde en ordenlig ratio.

Okey, fair nok.

Holder mig til TPB, så :)

oiv
02-07-2005, 07:55 PM
Du har ingen anelse om hvor langsom TPB er i forhold til Torrentbytes..

z33k
02-07-2005, 08:05 PM
Du har ingen anelse om hvor langsom TPB er i forhold til Torrentbytes..

Okay... :?

oiv
02-07-2005, 09:58 PM
Det har jegh ihvertfald selv erfaret. Hvor meget downloader du ca med fra TPB? Jeg downloader omkring 60-70 kb/s fra TPB, og fra TB har jeg fuld skru på. Altså mellem de 350-450 kb/s.

aL
02-07-2005, 10:09 PM
Det har jegh ihvertfald selv erfaret. Hvor meget downloader du ca med fra TPB? Jeg downloader omkring 60-70 kb/s fra TPB, og fra TB har jeg fuld skru på. Altså mellem de 350-450 kb/s.

Problematikken er så at du ikke uploader med 400kb/sek, så det kan godt være at den er hentet på én time, men det tager så yderligere et par timer at have delt den 1:1..
Jeg er dog 110% enig i at TB er at foretrække, det bliver dog bedre når der bliver lukket nye users (leechers :twisted: ) ind, og det bliver nemmere at holde 1:1 ratioen.. (jeg ahr 1:1 nu, men det er heller ikke helt nemt med en 192 kbit upload, hvor der er 9 gange flere seeders end leechers!)

zub
02-07-2005, 10:36 PM
den sidste ip der logger ind er den der får lov til at downloade... de andre vil bare få en besked om at gå ind på siden og logge ind... (det med at man kan dele med 5 har jeg aldrig læst/hørt noget om)

PackedManiac
02-07-2005, 10:51 PM
Jeg har uploadet og downloaded fra 2 IPer i dag ved at bruge en konto. Jeg har også browset forummet imens det skete.

Har uploadet konstant med 20kb/s fra min egen computer og har nogle gang hos en vens computer været oppe på 500kb/s (dog kun i nogle få sekunder).

Og det med 5 forbindelser max havde torrentbits.org også. Det blev indført for at forhindre at trackerens torrents ikke bliver uploadet til andre trackere, dvs at, er der flere end 5 forbindelser forbundet til en konto, bliver kontoen banned automatisk af systemet!

z33k
02-08-2005, 02:41 PM

Jeg ligger for det meste mellem 30-50 kb/s og jeg har 512/256, så det er bare skønt, og bittorrent er den eneste hvor jeg udnytter min download fuldt ud, fx på edonkey er den ekstrem lille, og jeg bruger IKKE router :)

BitTorrent er genialt! :P