Se fuld version : Can't Connect
Ghost
02-01-2005, 02:15 PM
Jeg er ikke ligefrem verdens mest efarne bruger af bittorent så jeg har lige et spørgsmål.
Når der står "can't Connect to tracker" hva betyder det så helt konkret? Og kan jeg evt gøre noge, andet end at vente?
Jeg har en firewall (Norton 2004) men det plejer ikke at være noget problem, så ved ikke om den har noget at skulle have sagt!
HARNO
02-07-2005, 06:27 AM
Jeg er ikke ligefrem verdens mest efarne bruger af bittorent så jeg har lige et spørgsmål.
Når der står "can't Connect to tracker" hva betyder det så helt konkret? Og kan jeg evt gøre noge, andet end at vente?
Jeg har en firewall (Norton 2004) men det plejer ikke at være noget problem, så ved ikke om den har noget at skulle have sagt!
jeg hved iværtfald at det kan betyde at fx piratbay har problemmer som de tit har haft for det siste. der er ikke andet at gøre end at vente. du kan også prøve at lukke torrenten ned og åbne den igen nogle gange virker det.
Hydromann
02-07-2005, 12:03 PM
Den fejlmeddelse får man hvis man har problemer med at få kontakt til trackeren.
Der kan være flere grunde til denne fejlmeddelse en af dem kan være at trackeren kan være belastet eller ustabil, det du kan gøre er at lade din client stå åben så vente et stykke tid også håbe på at det går i orden, nogen gange gør det andre gange gør det ikke.
Men du kan læse lidt mere om det her på det nedstående link:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=18
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.