Se fuld version : Bastard pop schnappi
latyrus
01-30-2005, 10:40 PM
Schnappi vs mr oizo i et fedt og sjovt bastard pop nummer. :lol:
Det bliver sgu da ikke meget sjovere :wink:
Kan kun anbefale det hvis folk har lidt humor.
Jeg hørte det på p3 og har efterfølgene fundet ud af det hedder das kleine flat beat.
Nå bare en lille sjov anbefaling.
Schnappi vs mr oizo i et fedt og sjovt bastard pop nummer. :lol:
Det bliver sgu da ikke meget sjovere :wink:
Kan kun anbefale det hvis folk har lidt humor.
Jeg hørte det på p3 og har efterfølgene fundet ud af det hedder das kleine flat beat.
Nå bare en lille sjov anbefaling.
kunne være meget rart med et lille link til hvor man kan få fat i den...
latyrus
01-31-2005, 11:11 AM
Jeg søgte bare schnappi og bastard på mulen :wink:
Jeg søgte bare schnappi og bastard på mulen :wink:
bruger ikke det så meget mere, eller rettere bruger det slet ikke... ...sååå kan du ikke smide alle dine numre ind på tpb.org??
latyrus
02-10-2005, 09:14 PM
bruger ikke det så meget mere, eller rettere bruger det slet ikke... ...sååå kan du ikke smide alle dine numre ind på tpb.org??
Kender det ikke, hvad er det ?
Arne-bjarne
02-10-2005, 09:46 PM
thepiratebay.org ;)
bittorrent du ved
Amnesia
02-10-2005, 10:31 PM
Schnappi vs Nik & Jay er for sprøt.
Send endelig en PM, hvis du er besiddelse af dette mesterværk.
latyrus
02-12-2005, 12:13 AM
hæ,hæ har haft det med nik og gay men syntes det er mega dårligt (sådan er vi jo så forskellige) :lol:
Ang. det andet bastard track, så skal jeg se om jeg kan hitte ud af at ligge det op/på *s*
Amnesia
02-12-2005, 11:27 AM
hæ,hæ har haft det med nik og gay men syntes det er mega dårligt (sådan er vi jo så forskellige) :lol:
Ang. det andet bastard track, så skal jeg se om jeg kan hitte ud af at ligge det op/på *s*
Ja, det er mega dårligt, men det er det der er fedt, hvis du forstår. Kitch. Desuden er jeg ikke ligefrem den store tilhænger af Nik & Jay, så jeg får den syge griner over dette nummer.
latyrus
02-15-2005, 07:57 PM
Amnesia >> Hæ,hæ er helt med på hvad du mener nu :D
Jeg er mere til dem der er godt produceret eller de "uartige" :twisted:
Amnesia
02-15-2005, 08:30 PM
Amnesia >> Hæ,hæ er helt med på hvad du mener nu :D
Jeg er mere til dem der er godt produceret eller de "uartige" :twisted:
Det er jeg også klart. Har selv lige fået personal movie klip (nephew vs. depeche mode) det er fandme fedt lavet. Det er selvfølgelig også en af nephew drengene der har lavet det.
latyrus
02-15-2005, 11:30 PM
Det er jeg også klart. Har selv lige fået personal movie klip (nephew vs. depeche mode) det er fandme fedt lavet. Det er selvfølgelig også en af nephew drengene der har lavet det.
Ja det har jeg også haft en del tid nu :wink:
Er der foresten noget andet du/i kunne tænke dig/søger ?
Hvad med den schnappi vs. mr oizo, har du fået hørt den ?
darth raven
02-16-2005, 12:43 AM
hey har lige hørt et nr med snappi og scooter and marc acadipane vs dick rulez damn den er hard hard hard hardcore af det maria nr de har lavet hahahahaha
Amnesia
02-16-2005, 11:52 PM
Har du den fulde version af personal movie klip? jeg har nemlig kun et sørgeligt radio rip, hvor starten mangler :cry: Er også klart interesseret i LOC vs. Cool-T og har hørt det vildeste bastard nummer med Greenday - boulevard of broken dreams vs. Oasis og Aerosmith, super cool. Skriv endelig hvis ligger inde med sådanne godbidder.
Mvh
Amnesia
Har du den fulde version af personal movie klip? jeg har nemlig kun et sørgeligt radio rip, hvor starten mangler :cry: Er også klart interesseret i LOC vs. Cool-T og har hørt det vildeste bastard nummer med Greenday - boulevard of broken dreams vs. Oasis og Aerosmith, super cool. Skriv endelig hvis ligger inde med sådanne godbidder.
Mvh
Amnesia
Jeg har LOC Vs. One-T - Magic Bitches... det er godt nok et radio-rip så kvaliteten er ikke helt i top.
Jeg mener den findes på eMule og eDonkey i flere forskellige "versioner".
darth raven
02-17-2005, 12:22 PM
ligger inde med et nr hvor britney spears er mixet sammen med kriss kross
Scalpel
02-19-2005, 10:25 AM
Schnappi vs Nik & Jay er for sprøt.
Send endelig en PM, hvis du er besiddelse af dette mesterværk.
hehe min ven lavede den, og sendte den til monkeybusiness sååå jo jeg har den :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.