Se fuld version : PS2 guide
nalle
01-30-2005, 08:20 PM
hejsa
findes der en guide der "step by step" fortæller hvordan man laver backup af sine ps2 spil?
hvad for medier man skal bruge og hvilke programmer og hvordan man bruger dem?
jeg ved godt der er masse af indlæg her på siden men jeg er blevet mere forvirret end klogere af at læse dem :(
på forhånd tak
Ulrichsen
04-18-2005, 10:57 AM
Skriver lige videre på denne tråd..
Er der ikke en eller anden som kan forklare os hvordan man en backup af sine PS2-spil??
/Ulle
Har lavet et par backups af originale spil..
Det gjorde jeg ved at clone spillet ind på harddisken med alcohol og brænde det på en normal dvd+r skive..Næsten for nemt..
Gaffa_Tape
04-20-2005, 09:24 PM
Men hvis du ikke har har alcohol så brug dvd decrypter!
1)Start Dvd Decrypter
2)Vælg iso read
3)Sæt den til at rippe
4)Når den er færdig sæt så Dvd Dercrypter til iso write og brænd den fil du lige har rippet
Olfred
04-26-2005, 03:57 PM
Gør det nogen forskel om man bruger dvd+r eller dvd-r skiver? jeg har fået brændt 2 spil af en ven som jeg ikke kan spille med min magic swap ting. Spillene er dvd-r skiver...
Gør det nogen forskel om man bruger dvd+r eller dvd-r skiver? jeg har fået brændt 2 spil af en ven som jeg ikke kan spille med min magic swap ting. Spillene er dvd-r skiver...
Det kommer meget an på hvor ny din ps2 er..Laseren blir hurtigt slidt og jo mere slidt jo mere kræsen er den over for hvilke skiver den vil tage..Min accepterer kun dvd+r..
Ulrichsen
05-25-2005, 11:49 AM
Gaffa_Tape Skrevet: Ons Apr 20, 2005 8:24 pm Emne:
--------------------------------------------------------------------------------
Men hvis du ikke har har alcohol så brug dvd decrypter!
1)Start Dvd Decrypter
2)Vælg iso read
3)Sæt den til at rippe
4)Når den er færdig sæt så Dvd Dercrypter til iso write og brænd den fil du lige har rippet
Og så skulle den virke??
Er det virkeligt så nemt?
Mine backup´s virker ikke rigtigt i min p2, men det er nok fordi min chip er mega gammel. (Den er mindst 3 år, og den bruger en AR3-cd (eller noget i den stil) som skal sættes i inden man kan komme igang (også bare for at se alm. org. DVD´er)
Det er rimeligt irreterende, så tænkte på om der var nogle som vidste hvor man kan få nogle billige og gode chips??
recon
05-25-2005, 04:13 PM
Det er rimeligt irreterende, så tænkte på om der var nogle som vidste hvor man kan få nogle billige og gode chips??
www.konsol-chips.dk
de har mange af de nye chips både til X-Box og Ps2
crazybyte
05-25-2005, 05:51 PM
Hejsan...
hejsa
findes der en guide der "step by step" fortæller hvordan man laver backup af sine ps2 spil?
hvad for medier man skal bruge og hvilke programmer og hvordan man bruger dem?
jeg ved godt der er masse af indlæg her på siden men jeg er blevet mere forvirret end klogere af at læse dem :(
på forhånd tak
Skriver lige videre på denne tråd..
Er der ikke en eller anden som kan forklare os hvordan man en backup af sine PS2-spil??
/Ulle
Tjek lige dette link...og tage jer tid til at læse de hele. Det er den guide I efterlyste:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/15105
God læsning :)
crazybyte
jalabert
05-26-2005, 08:19 AM
www.koluda.com <--- han er nu rimelig hardcore til at få smidt en chip i din box :) og altid hurtig med et svar hvis man mangler noget info
Ulrichsen
05-29-2005, 08:01 PM
Er det virkelig prisen for chip idag??
Synes nu 1200 kr. for chip plus installation er ret dyrt..
jalabert
05-30-2005, 07:43 AM
Er det virkelig prisen for chip idag??
Synes nu 1200 kr. for chip plus installation er ret dyrt..
1200 kr er jo plus en harddisk på 160 gb :O
prisen uden harddisk er sølle 500 kroner og de er godt givet ud.. dog har jeg hørt at smartxxlt til 650 er noget bedre end alladin... selv jeg har en xecuter 2 og den kører ganske fint :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.