PDA

Se fuld version : divx til VCD til DVD

hagh
01-30-2005, 12:59 PM
Hvis man har sig en DivX film man godt kunne tænke sig at få smidt på en skive så den kan ses i DVD afspilleren så vil jeg helt anbefale programmet TMPGEnc Xpress, for dem der ikke kender det.

Det er et fremragende program og så er det enormt hurtigt. Laver en 700mb DivX til VCD på lidt over en time og kvaliteten er ganske fremragende.
Der er en guide, så det er blot klik-klik-klik uden at skulle skrive opløsning osv.

Vil man gå skridtet videre og lave sin VCD til DVD så er TMPGEnc DVD Author programmet. Det er stort set lige som det andet og det er igen vanvittigt hurtigt. Deri kan man selv designe sin DVD menu (selvfølgelig ikke på prof niveau, men ganske okay) og der er et build-in brænder program.

Fra sin DivX til sin DVD går der en 3 timers tid.

www.pegasys-inc.com

Go' fornøjelse :)

foxx
02-18-2005, 12:56 AM
Vil det så sige at jeg kan omdanne direkte fra div x til DVD, kun ved at bruge TMPGEnc DVD Author ?

Eller skal jeg først bruge TMPGEnc Xpress, til svcd, derefter TMPGEnc DVD Author til DVD ??

Har bla tidligere benyttet TMPGEnc Xpress, til svcd, dette foløb fint. Men da jeg forsøgte DVD santa (Anbefalet på denne side) så fik jeg forsinkelse af lyden ... ??

Jimmi
02-18-2005, 10:41 PM
Det er nice nok, jeg har lavet et topic om lidt det samme. Fik en converter, men den tog 1 time om en 200 mb avi fil... :( og min computer er ikke langsom.

aL
02-19-2005, 10:26 AM
Det er nice nok, jeg har lavet et topic om lidt det samme. Fik en converter, men den tog 1 time om en 200 mb avi fil... :( og min computer er ikke langsom.

Det tog en time på min laptop at conventere 700 mb.. Det er en 1.8 pentium M, med 512 mb ram, så det er slet ikke det vilde!