Se fuld version : Wizard billeder
CD-Clone
01-28-2005, 12:27 PM
jeg er på nuværende tidspunkt ved at samle en masse billeder af wizards og lign tænkte om nogen her måske kunne hjælpe, :? ved ik lige om det er det rigtige sted at spørge men man får intet ud af ikke at prøve :D
Arrow
01-28-2005, 02:42 PM
Tøv en kende mester, jeg har hjulspor i hovedet efter den ene sætning der. Slow down, og beskriv nærmere hvad du mener. Det er ikke alle der kan få noget ud af det du skriver. Prøv at omformulere dig :wink:
Mvh. Arrow
Chron
01-28-2005, 03:36 PM
Han vil gerne have billeder af magikere/troldmænd, på godt gammelt dansk :P
Jowls
01-28-2005, 04:32 PM
billeder af wizards og lign...
Hvilken type billeder er det, du er ude efter? Dokumenter fra Dungeons & Dragons og den slags? Du kan downloade bøgerne fra de fleste rollespils-systemer på E-Mule som PDF-filer. Og så kan du cutte billeder og tegninger ud derfra.
Ellers kan du finde art flere steder på nettet, f.eks. her på http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/arch/ag
8)
CD-Clone
01-29-2005, 01:06 PM
helt rigtig det er billeder af "troldmænd" jeg vil have og om de kommer fra et spil eller det er en som har tegnet dem gør ikke mig nogen forskel :D jeg samler bare på dem og er træt af at bruge google da der ik er så meget mere at hente der ved at søge wizard/troldmænd/heks/troldkvinde etc. etc.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.