PDA

Se fuld version : Longhorn monopol tjekkes

hagh
01-27-2005, 04:32 PM
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=26831

Man kan sige hvad man vil om Microsoft, men jeg synes at de monopol sager der er og har været er helt hen i vejret, som jeg har læst dem.

Selvfølgelig skal Microsoft ikke lukke helt af for andet software, men ligefrem at dømme dem til at åbne døren på vidt gab og ydermere fjerne ting af deres eget software.

Det er vel lidt af det samme som at dømme McDonalds til at sælge Whopper'ere eller Coca Cola til at putte Pepsi etiketter på deres flasker.

Just my opinion.

Arrow
01-27-2005, 04:38 PM
Indlæg nummer 20000, tillyke Hagh. Du har sat en ny milepæl for piratgruppens forum :wink:

Men jeg er fuldstændig enig med dig, hvis folk laver software til Windows må de selv se til at det virker (medmindre microsoft ligefrem gør det ubrugeligt med vilje).

Virker det ikke under SP2? Well, lav en opdatering. Ellers svigter man sku sine kunder.

Mvh. Arrow

hagh
01-27-2005, 05:53 PM
Indlæg nummer 20000, tillyke Hagh. Du har sat en ny milepæl for piratgruppens forum :wink:

Wee... Det er en meget stor ære!! :)

Arrow
01-27-2005, 08:48 PM
Wee... Det er en meget stor ære!! :)

Screenshottet kommer op når 1go's mailsystem engang funker og sender den aktiveringsmail som deres mailrobot ellers skrev ville komme inde for max en time :evil:

Jeg er også klar på aftrækkeren når Piratgruppen runder de 1500 brugere :wink:

Mvh. Arrow