PDA

Se fuld version : Forkert Budskab

niQe
01-26-2005, 08:38 PM
Hej..!
Forleden dag ville jeg tilmelde en af mine venner til PG. Men han ville ikke fordi han troede (v)i vidergav oplysninger til APG og vi bare sendte ham regninger.. så jeg tænkte: Hva nu hvis han ikk er den eneste der tænker sådan :shock:
Det lykkedes mig dog at overtale ham til at oprette en profil med min sekundære(uhh fint sprog(fra cs)) e-mail efter en halv times diskution..
Har i venner der har det på samme måde eller idéer til hvad man evt. kunne gøre for at få folk til at skifte mening??

niqE

||[PLUS]||
01-26-2005, 09:46 PM
ja....har faktisk et par venner der tror man blir snuppet af at melde sig til her...men hvad kan vi gøre ved det?

Virtus
01-27-2005, 02:10 PM
Umiddelbart syntes jeg ikke at der findes mange tråde her der kan bruges som beviser i en evt. sag, derfor ser jeg absolut ingen problemer i at bruge forummet..

berzerk
01-27-2005, 03:10 PM
Hvadfan skulle problem være?-Dette er jo bare et forum som så mange andre, det er der da intet ulovligt i.

Jowls
01-27-2005, 04:11 PM
Selv om alle brugte deres rigtige navne, adresser og CPR-numre, ville en påstand fremført i et forum som dette ikke kunne bruges som beregningsgrundlag for en erstatning i retten.

"Jamen fru dommer - jeg SAGDE da bare at jeg downlodede for at virke sej og være en af de hårde pirater. I virkeligheden har jeg aldrig turdet gøre det."

Jeg går ud fra, at de fleste har en "smid væk" web-mail som man bruger til alle de mange registreringer rundt omkring på nettet, hvor man bliver bedt om at angive en mail-adresse. Sådan en som man skifter ud engang i mellem, når den bliver flodded med spam. Den kan man jo bare bruge her, hvis man er nervøs for at Piratgruppen ikke er, hvad den giver sig ud for.

Personligt har jeg brugt en rigtig mail adresse, for jeg går ikke vildt højt op i min anonymitet. Desuden har Piratgruppen efterhånden bevist flere gange at de er the real thing (og her hentyder jeg ikke til CocaCola :wink: )og ikke et APG komplot....