PDA

Se fuld version : Hjælp til edonkey2000

Stiffmeister^
01-26-2005, 03:17 PM
Hej.. Jeg er en hat til det her, så skal helst ha det skåret ud i pap! :oops: Så det sagt. :)

Men det jeg gerne vil ha hjælp til er:

Hvordan finder jeg ud af hvor for en router jeg har?
Hvordan åbner jeg porte i den?
Osv.. For er ved at blive sindsyg af kun at downloade med max 3kb/sek.. :x :x :x
Jeg har kjærgaardnet, hvis det ku hjælpe noget..

Håber i kan hjælpe for er ved at være godt gal! :(

MVH Stiffmeister^...

EDIT: Der står os unreachable i bunden af vinduet.! :(

Christian
01-26-2005, 03:39 PM
Lidt om eDonkey-netværket (http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=259)

Hvordan finder jeg ud af hvor for en router jeg har?
Du finder din router fysisk ved at bevæge dig hen til hvor den er, og notere hvad navnet er og modelnummer. Ikke en særlig high-tech løsning, men det er det man altså gør :roll:

Hvordan åbner jeg porte i den?
Dette spørgsmål er blevet gentaget over 50 gange efterhånden på dette fora. Læs ffs vores FAQ før i spørger, det gælder alle som læser denne tråd, fordi det er ved at blive for vanvittigt at folk spørger om det samme når der eksistere 50 tråde om det samme. Det er meget trælst at gentage sig selv 50 gange hvis i kan forestille jer det?

Brug forummets søgefunktion som ses i toppen af forummet (ved banneret) ved siden af FAQ etc. Til den dovne (som de flerste er herinde): DIREKTE LINK (http://www.piratgruppen.org/forum/search.php) :cry:

Jeg har kjærgaardnet, hvis det ku hjælpe noget..
Det hjælper nada. Vi skal vide helt konkret hvilken forbindelse det er mht. hastighed (download/upload).

Dette er ikke kun ment mod dig Stif, men mod alle som laver samme fejl.

migmigmig
01-26-2005, 07:53 PM
Ups, det røg du da lige ind i en moderator :lol:

Hvis jeg var, dig så ville jeg kontakte din udbyder, Kjærgaardnet, og spørge deres support, hvordan man åbner en port. Faktisk vil jeg mene, at du har betalt for at blive vejledt i den slags spørgsmål.

Du behøver jo ikke, at sige det drejer sig om fildeling. Hvis de spørger, så sig det har noget med en forbindelse til dit arbejde at gøre, og du iøvrigt ikke ved noget om det (og du måske begår noget kriminelt ved at udtale dig yderligere :lol: )

Det er ikke udtænkeligt, at du ikke kan åbne porte selv, og er nødt til at betale et mindre månedeligt beløb til Kjærgaardnet for at få det. Kender dem ikke...

Steneren
01-26-2005, 10:54 PM
En af mine venner har også - mener det hedder Kjærgårdnet - og det er en 2048/2048, men han har under fuld hastighed. De svinger meget i hastigheden, og er tit nede... Måske bare forbindelsen der også er ringe.

Stiffmeister^
01-27-2005, 09:58 AM
Jeg har kigget på min router der hjemme, men kan ik finde den model på den side som i altid henviser til.. Men det er en motorola.. Tjekker nærmere når jeg kommer hjem.. Min hastighed er 1024/512 mener jeg..