PDA

Se fuld version : The punisher (Filmen og spillet)

AmbY
01-25-2005, 09:39 PM
The punisher er måske efterhånden en gammel film, men personligt have jeg ikek hørt nogen snakke om den eller hørt noget som helst om den gennem medierne, så derfor kom det som en overraskelse for mig at den film, kan være så god.

Filmen, starter meget dramatisk, med et mord på en mand som viser sig at være søn af en meget meget ond og rig mand (spillet af John Travolta) denne mand står for en masse, og står mest for hvidvaskning af penge, ved hans søns død vælger han at udstede ordre til at drab af den FBI-undercover-agent som stod for missionen. Men hans kone, siger at deres søns hævn skal ske ved en TOTAL udradering af hans familie. (Som uheldigvis ALLE er samlet det samme sted, til en fest.) Alle dør dog overlever hovedpersonen, og vælger at tage kampen op mod dem der dræbte hans familie.

Alt i alt en meget WEIRD film, dog spækket med action så der er altid noget at se på. Pæne biler er der lidt af, og 2 rigtigt fede amerikanske MUSKEL-biler er der jo også med. The Punisher (på dansk: hævneren) får taget sin hævn til sidst, det var ikke nogen overraskelse, men måden det sker på.. ..uha, godt med en ble til natten ;)

Spillet der imod, er bygget på tiden efter hans families død, og personligt syne sje gikke man kan sige den følger filmen, dog nogen steder er det muligt at skimte en andelse af "film-historien" dog mest ligger det tilgrunde i hans families hævn aktion. Spillet falder endnu mere uden for filmen da man gennem spilelt møder en "flyvende" mand i en dragt. Og en gang i mellem får man hjælp af andre.

Men hvis man er lidt ligeglad med hvor meget historie der er i et spil, og mere er til store våben, syge tricks, tortur måder, gisseltagning (humanshields), og diverse andre ting, så er "The Punisher" lige noget for DIG! Spillet har en meget fed funktion, hvor man kan oplade noget (speciel Punisher-skills-energi) som når man aktivere det, gør at ens person, går BERSERK med to knive, og ellers udryder nogen gange en hel "hær" af vagter eller modstandere, og der efter går videre med blodigehænder, og et lige så U-udtryksfuldt ansigt som forenden af en lastbil mærket volvo.

KARAKTERENE ER:
Spillet: 03-5-6-7-8-9-10-11-13
Filmen: 03-5-6-7-8-9-10-11-13

Mvh.dk AmbY

White Gangsta BoY
01-26-2005, 07:18 PM
Hørte om det (fimen) i troldspejlet og lyder sgu meget god - men gamel? det er den da ikke....

Amnesia
01-26-2005, 07:38 PM
Hørte om det (fimen) i troldspejlet og lyder sgu meget god - men gamel? det er den da ikke....
Jo, gammel i forhold til US release 16. April 2004.
I forhold til herhjemme, så nej. Der er den lige udgivet på DVD.

AmbY
01-26-2005, 07:46 PM
Jo, gammel i forhold til US release 16. April 2004.
I forhold til herhjemme, så nej. Der er den lige udgivet på DVD.

Skrev det sådan set, da jeg ikke viste det, altså at den var gammel, kunne kun finde US release, og må sige at jeg slet ikke har hørt omden her hjemme før nu ;) men fair nok, jeg står ved mine ord, og er gald for lidt "kritik" af en art ;)

mvh.dk amby

White Gangsta BoY
01-27-2005, 06:28 PM
skam ikke kritik, men hørte bare om den i sidste uge i troldspejlet. Så der var bare noget der ikke passede :wink:

AmbY
01-28-2005, 11:41 AM
skam ikke kritik, men hørte bare om den i sidste uge i troldspejlet. Så der var bare noget der ikke passede :wink:

det er helt iorden, ;)

nimarq
02-04-2005, 01:57 PM

Troldspejlet sørger som regel får at passe deres reviews sammen så det passer nogenlunde med de danske udgivelsesdatoer, derfor det først kommer nu.

BFG
02-07-2005, 12:44 AM
Hvis man kan li Max Payne er The Punisher helt sikkert et fedt spil..Man kan hive fat i folk og knalde deres hoved ned i jorden for at få oplysninger eller gi dem pistolen for panden og komme til at blæse hjernen ud hvis man trykker for mange gange..Folk kan os kastes ud af vinduer så man ser de splatter på gaden..Det er sgu et ok spil som er værd at hente.

darth raven
02-07-2005, 10:30 PM
the punisher er en dårlig filmudgave i forhold til tegneseriene fra marvel de mest lykkedes marvel filmatiseringer er x-men spiderman hulk og fantastic four de mindre lykkedes er jugde dredd punisher og spawn

White Gangsta BoY
02-07-2005, 11:52 PM
Judge dreed på spil var sgu cool nok - bare ærligt der er en fejl i spillet og et Bug så man ikke kan komme videre.....

Ellers et fedt spil...

darth raven
02-08-2005, 02:18 AM
jammen jugde dredd er filmatisert med sly stallone i hovedrollen