PDA

Se fuld version : Blade Trinity

AmbY
01-24-2005, 01:17 PM
Jeg vil starte med at sige, at det i dette tilfælde faktisk GODT kan betale sig at skaffe den store version af den, altså den der er på omkring 4,2GB

Denne gang har de endelig taget sig sammen, som en af mange andre har jeg set alle blade film, hvilket i sig selv ikke er så fantastisk, da der kun er tre, men mere fantastisk i at der er så mange skuffelser i 2'eren at man ikke helt ve dom man gider. jeg kan dog sige at det godt kan "betale" sig at se den,. Denner 3'er opvejer klart for 2'eren's fejl og "under lighed", og får kedsomheden i den første til at ligne en by i rusland (altså noget man skal kigge længe/langt efter!)

3'eren bygger på det samme som de andre, vampyr-dræbning! Dog denne gang er det lykkedes dem, at hver gang man ikke mener det kan bliver mere mystisk, så bliver det det! Det er ret godt klaret, og en fornøjelse at se de nye ting der er med.!

Blade er som altid "bad ass Vamp' Killer" men denne gang får man også hans svage-, humoristiske- og taknemmelige-side at se. og det er klart en fryd.

Filmen denne gang udstpilelr sig i at nogle vampyre får vækket "den første" til live igen, og blade bliver derfor nød til at joine en anden gruppe, af vampyr-bekæmpere.

Alt i alt en storslået film, som klart hos mig får høje karakter!

Mvh.dk amby

KARAKTER:
03 - 5 - 6 - 7 - 8 - (9) - 10 - 11 - 13

Der tages forbehold for en masse stavefejl! ;)

Hvis man måtte smed jeg gerne et link til en .torrent fil, MEN det må man ikke, istedet: den kan findes på thepiratebay.org og ligger DD. på top 5 der inde.!

zub
01-24-2005, 05:23 PM
var i biffen i fredags og se den... historien er lidt langt ude (med at de bringer dracula tilbage) men de har ik så mange muligheder når de nu sku lave en 3'er...

en ting jeg syntes skal fremhæves er humoren... 3'eren har, i modsætning til de andre, humor (især den der lille hund - hvilken psycopat finder på den slags? :) )

AmbY
01-24-2005, 10:36 PM
var i biffen i fredags og se den... historien er lidt langt ude (med at de bringer dracula tilbage) men de har ik så mange muligheder når de nu sku lave en 3'er...

en ting jeg syntes skal fremhæves er humoren... 3'eren har, i modsætning til de andre, humor (især den der lille hund - hvilken psycopat finder på den slags? :) )

må giove dig 100% ret... ..filmen er "skør" men det ER en 3'er så vi må finde os i at de må tage HAM DU VED NOK, tilbage, og faktisk må jeg sige at de får givet et helt nyt indtryk af DRACULA!, den måde han er "beskrevet" eller rettere hans "historie" den kan jeg enormt godt lide, det er virkeligt fedt ;)

og ja det med hunden er KLART en ting der smider humor med...! ;)

nimarq
01-25-2005, 08:09 AM
historien er lidt langt ude (med at de bringer dracula tilbage) men de har ik så mange muligheder når de nu sku lave en 3'er...

Jeg ved ikke med dig, men jeg ser sgu ikke Blade for at få en god historie med en dybere mening. Næ nej, SÅ SLÅ DOG TIL FOR SATAN :D

AmbY
01-25-2005, 08:27 AM
historien er lidt langt ude (med at de bringer dracula tilbage) men de har ik så mange muligheder når de nu sku lave en 3'er...

Jeg ved ikke med dig, men jeg ser sgu ikke Blade for at få en god historie med en dybere mening. Næ nej, SÅ SLÅ DOG TIL FOR SATAN :D

Var faktisk på tide at han mødte "tha over vamp" ;)

Jowls
01-25-2005, 12:42 PM
Enig med Amby - jeg synes heller ikke at Blade III er så dårlig af en action-film at være. Og man får endda fornøjelsen af at se Wesley Snipes sige "Coo-chi-coo" til en baby :)

Ja, Wesley Snipes er som sædvanligt selve definitionen af begrebet "cool" og en af de få personer i verden som kan gå med solbriller om natten uden at se dum ud, Ryan Reynolds - som har været kritiseret en del - er faktisk ganske morsom efter min mening og Jessica Biel er en rædselsfuld skuespiller, men hun ser godt ud og går passende letpåklædt omkring. Yep - ikke dårligt.

Hvis filmen har een stor fejl, så er det Dracula. Han har optrådt i mange film gennem tiderne, men aldrig før i skikkelse af en stereoid-pumpet Hollywood-wrestler der lyder som om han har slugt sin tunge. Arrgh! De burde sende Johan Schlüter efter manuskript-forfatteren bare af den grund....

8)

fabbe
02-08-2005, 07:44 PM
Det er klart en fed "blade" film... Og ryan reynolds er bringer jo humoren ind i det, "Today I ate a lot of garlic and I just foughted, silent - but deadly" :lol:

Vil citere nimarq: SLÅ FOR HELVEDE SLÅ!!! :D

darth raven
02-09-2005, 12:58 PM
ok men kan vi ikke alle være enige om at den er bedre end blade 2 som var skuffelsen?

AmbY
02-09-2005, 01:45 PM
ok men kan vi ikke alle være enige om at den er bedre end blade 2 som var skuffelsen?

jo det kan vi men mener jeg også jeg skrev, men hvis ikek så jo.. ...denne film retter klart op på det hele,og må indrømme at det var med frygten for en lige så stor skuffelse som efter jeg havde set 2'eren at jeg ville sidde med bag efter også... ...men heldigvis sad jeg og var glad :D

stein
02-10-2005, 04:49 PM
Den første var naturligvis den bedste, 2'eren var nu heller ikke dårlig (især da jeg genså den på tv2 for noget tid siden). 3'eren: Jeg ved ikke helt hvad meningen med den film var...

Bjorck
02-27-2005, 03:06 PM
Jeg synes VIRKELIG blade trinity er dårlig. Efter min mening ikke ligeså fulendt som 1eren og 2eren.
Jeg KEDEDE mig, da jeg var inde i biffen og se den.
Og de der hunde / ulve der er, er herre dårlige lavet.

Filmen er dumpet efter min mening.

KARAKTER:
03 - (5) - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 13