PDA

Se fuld version : ABC vil ikke lukke

pedro11
01-22-2005, 11:45 AM
Jeg kører med ABC, som jeg er ganske tilfreds med. Jeg seeder gerne i op til 1-2-3 døgn i træk, så det er ikke så tit, at jeg skal lukke ned for ABC.
Men ABC nægter at dø. Programmet kører på en eller anden måde stadigvæk. Det er XP, som efter et stykke tid skal udføre drabet ved shut-down.
Er der andre, som oplever det samme?

/EDIT
Eftertænkt: Det kunne være, at det her egentlig hører under generelle IT-spørgsmål (vindåus-problemer) og ikke specifikt BitTorrent/ABC.

Stanger
01-22-2005, 01:14 PM
jeg kan desværre ikke hjælpe men jeg ville gerne tilføje at jeg har samme problem med Bit tornado, det bliver os ved med at køre men uden at uploaded det køre bare i baggrunden jeg har os XP er der nogen der kan hjælpe eller anbefale andre bit torrent clienter?

tagfat
01-22-2005, 01:28 PM
Jeg lever med denne lille skavank. Optræder ikke hvergang, men ofte efter at ABC hænger.

Stadig den bedste client til ul.

Arrow
01-22-2005, 01:29 PM
Prøv en ny klient. Jeg forstår hvis du er tilfreds med ABC, men der er så mange andre gode klienter.

Faktisk tror jeg der er et par stykker du bør prøve. Hvem ved, måske finder du en bedre? :wink:

Mvh. Arrow

barca
01-22-2005, 02:09 PM
kan så fortælle at det gør ALLE klienter! MIn ven opdagede lige pludselig at han havde hentet 12 GB ned uden at han vidste det :S
Og det var med bitcomet