PDA

Se fuld version : Er I festfreaks?

hagh
01-22-2005, 08:49 AM
Vil da lige høre hvordan I har det med fest, farver og score damer? :wink:

Er selv rimelig festfreak. Men holder lige en pause på en månedstid eller 2.

Virtus
01-23-2005, 09:12 AM
er mere til intimt samværd med gode venner til privat fester, det er også meget billigere end tage i byen, men hvis firmaet giver en bytur, så er jeg da helt sikkert frisk :)

Steffan
01-23-2005, 10:54 AM
Er kun til netparty's :P
gider ikk fester ved ikk hvorfor men det har jeg aldrig gjort!

VinZenZo
01-23-2005, 12:45 PM
Er kun til netparty's :P
gider ikk fester ved ikk hvorfor men det har jeg aldrig gjort!

Den vogn hopper jeg på.

Brogaard
01-23-2005, 07:07 PM
På gym skulle der helst festes hver weekend (også helst flere gange), men må indrømme at det er gået lidt tilbage efter jeg er startet på uni.

PackedManiac
01-23-2005, 08:00 PM
Sig mig mangler der ikke en masse indlæg i denne tråd? Der var blandt andet en der havde postet et sjovt billede...:?: :?

Skov
01-23-2005, 08:02 PM
Jo, men frygten for at blive sagsøgt af Wulmorgenthaler blev så stor at den blev fjernet...

PackedManiac
01-23-2005, 08:26 PM
Ærligt.. kan ellers ikke finde den på deres website

hagh
01-24-2005, 07:25 AM
Som jeg nævnte før så er jeg selv festfreak. Jeg nyder at være sammen med gutterne og feste løs med dem, men da jeg styrketræner så er det ikke helt godt at drikke, så mit nytårsforsæt er mindre byture og mere træning.

Kunne også godt vænne mig til at vågne op lørdag eller søndag morgen og være frisk :)

AmbY
01-24-2005, 01:21 PM
Elsker at feste, detsvæer er det bare lidt sjældent der sker, men det er mest af alt fordi dem ejg vil feste med befinder sig 33km fra der hvor jeg bor, men jo når endelig det sker drikekr man sig den velkendte "kæp i øret" ;)

mvh.dk amby

Arrow
01-24-2005, 01:34 PM
Chips, Cola, Hvidløgsdressing og en gang CS/UT2003/World of WarCraft, så skal i se mig festehttp://www.langkawi.dk/j12.gif

aL
01-24-2005, 08:04 PM
Jeg gik rigtig meget i byen i min handelsskole-tid, tre gange om ugen var normen. -men det bliver man også træt af, så nu er det måske en gang hver 14's dag..
Noget jeg bruger min al min "ekstra" tid på er at rejse landet tyndt for at tage på restaurenter med mine 2 kokke venner, så kan damerne blive derhjemme og gøre rent:) Det gør vi en gang om ugen, og så æder drengene den gode mad! -og tager gerne i byen bagefter (stille og roligt), og smiler til de lokale tøse-pige-børn:)
Hele sidste år løftede jeg vægte som en gal, men det har jeg heller ikke rigtig tid til nu. Så nu er det kun 3 gange om ugen, før var det 6½ gang om ugen (13 dage ud af 14).
Jeg tager ikke til netparties.
Så jeg er en pensioneret festabe, med hang til dyr mad, tunge vægte og lette damer :wink:

EDIT: Arrow>> Hvor kommer dressingen ind i billedet? er det til chips'ene?