PDA

Se fuld version : Piratkopiering

niQe
01-20-2005, 07:30 AM
Hej!
Hvis nu jeg boede i et land hvor pirat-kopiering var lovligt(Lovligland) og havde en .com hjemmeside hvor jeg delte piratkopieret materiale. Ville der så blive set med USA's syn på piratkopiering når det er en .com side??

niqE

Skov
01-20-2005, 09:00 AM
Det kommer an på hvor serveren er placeret.

Athas
01-20-2005, 10:26 AM
DNS-systemet har intet med lovligheden af materialet på en server at gøre.

Mollerz
01-20-2005, 07:54 PM
Hej!
Hvis nu jeg boede i et land hvor pirat-kopiering var lovligt(Lovligland) og havde en .com hjemmeside hvor jeg delte piratkopieret materiale. Ville der så blive set med USA's syn på piratkopiering når det er en .com side??

niqE

Hvad skulle www.thepiratebay.com så gøre?? ;)

Deres servere står i Sverige hvor kopiering er lovlig... :D (Jeg vil bo i sverige)... :D

Christian
01-20-2005, 08:35 PM
Deres servere står i Sverige hvor kopiering er lovlig. :D (Jeg vil bo i sverige). :D

Nej, piratkopiering i Sverige er IKKE lovligt!

Hvor har du dog det fra? Det som er lovligt i Sverige er at drive en BitTorrent side, men det er sq da ikke ensbetydende med, at piratkopiering er lovligt! :roll:

AmbY
01-21-2005, 01:09 PM
lige for at høre, hvornår er tpb, gået .com??

jeg smutter altid ind under .org ??!!

niQe
01-21-2005, 04:40 PM
Det gør jeg osse men ligesom med PG er der mange sider der har/er relation(er) til selve siden..

niqE

Mollerz
01-21-2005, 10:10 PM
lige for at høre, hvornår er tpb, gået .com??

jeg smutter altid ind under .org ??!!

Ja.. Min fejl..

Deres servere står i Sverige hvor kopiering er lovlig. Very Happy (Jeg vil bo i sverige). Very Happy

Nej, piratkopiering i Sverige er IKKE lovligt!

Hvor har du dog det fra? Det som er lovligt i Sverige er at drive en BitTorrent side, men det er sq da ikke ensbetydende med, at piratkopiering er lovligt! Rolling Eyes

Ok.. Mente også der var noget galt, da jeg så mit eget indlæg.. ;)