Se fuld version : net transporter
Hejsa, har for et stykke siden fået fat i programmet net transporter. Programmet virker også fint til at tage billed serier med osv, men kan ikke få den til at tage video streams ned. Nogen der har erfaring med dette ?
Hejsa, har for et stykke siden fået fat i programmet net transporter. Programmet virker også fint til at tage billed serier med osv, men kan ikke få den til at tage video streams ned. Nogen der har erfaring med dette ?
Jo, det kan den sagtens. Fx kan du hente afsnittene af Drengene fra Angora, www.dr.dk/angora, med NetTransport - det har jeg gjort :)
ok, har vist ikke formuleret mig ordentligt her så... Jeg kan ikke få den til det, kan du ? Så forklar mig det! F.eks er det muligt at streame fra sputnik.dk ? (tv2s video on demand ting)
ok, har vist ikke formuleret mig ordentligt her så... Jeg kan ikke få den til det, kan du ? Så forklar mig det! F.eks er det muligt at streame fra sputnik.dk ? (tv2s video on demand ting)
Du åbner bare .asx-filen med NetTransport.
Og hvor skulle denne asx fil være på feks; sputnik.dk ?
Ja fx, eller Dr.dk/Angora :)
EJ fat det nu, hvor finder jeg den fil henne ? :?
EJ fat det nu, hvor finder jeg den fil henne ? :?
Ja, på hjemmesiden ska' du se!
Når du hendter noget fra sputnik, kommer der sådan noget licens pis på, så man ikke kan bruge den..
Når du hendter noget fra sputnik, kommer der sådan noget licens pis på, så man ikke kan bruge den..
takker for et ordentligt svar :D
The Galloping Goose
01-19-2005, 04:28 PM
Jeg tror dette program kan tage streams ned
http://sdp.ppona.com/
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.