PDA

Se fuld version : Pirat Gruppen i Metro Express!

aL
01-18-2005, 05:18 PM
Der er ingen der har kommenteret artiklen i dagen udgave af Metro Express, så det vil jeg da gøre:

Jeg syntes at det var en kanon artikel, med en masse gode argumenter og en yderst velformuleret PG representant: Claus Pedersen!!! Godt gået, synspunkterne er nogle som alle danskere kan forstå og forholde sig til. Jeg tænker især på at pengene ryger i lommerne på pladeselskaberne og ikke i kunstnernes!

Metro Express har et åbet sind omkring emnet, og dømmer ikke PG (som mange andre gør) på forhånd!

Godt gået Claus Pedersen, og tillykke med den tiendedel af forsiden på Danmarks mest læste avis:)

Jowls
01-18-2005, 05:35 PM
What? Tak for infoen - jeg skal lige fluks ud og have fat i et eksemplar af Metro Express.

Jeg er ellers begyndt at læse Urban i stedet for hver morgen, fordi den har den dersens sjove Darby Conley tegneserie med Siameserkatten.... og der står for det meste det samme i de to blade.

Klawz
01-18-2005, 07:49 PM
@ aL_CohoLiC

Tak for de pæne ord.

Hvad synes du om billedet? 8)

nissen
01-18-2005, 08:22 PM
mulighed for at gengive artiklen her - jeg er ikke bosiddende i Danmark og vil meget gerne se artiklen ?

Brogaard
01-18-2005, 08:50 PM
Har heller ikke lige fået den. Måske en indscanning?

The Galloping Goose
01-18-2005, 09:44 PM
Jeg bor uden for lands lov & ret :cry:
Så jeg har ingen mulighed for at få fingerne i Metro Express (eller andre aviser får den sags skyld)

PackedManiac
01-18-2005, 09:52 PM
What?! Jeg har været til eksamen i dag og har ikke haft tid til at tage avisen med mig!

Der må straks scannes og distribueres! Godt gået Claus! Godt at se at "vi" ikke bare er en "geocity" hjemmeside, men at der faktisk bliver gjort noget! :D

aL
01-18-2005, 10:10 PM
@ aL_CohoLiC

Tak for de pæne ord.

Hvad synes du om billedet? 8)

Er det virkelig dig på billedet? Jeg troede at det bare var et som Metro havde fået lavet.. Både fordi at det så professionelt ud og havde en stærk refference til indholdet i artiklen (svømmer i cd'er).. Kanon billede! Hvem kom med idéen til billedet?
EDIT: Hehe, der er en der har fået sig et personligt avatar, hva? :wink:

Jeg er ellers begyndt at læse Urban i stedet for hver morgen, fordi den har den dersens sjove Darby Conley tegneserie med Siameserkatten.... og der står for det meste det samme i de to blade.

Jeg læser også først Urban og derefter Metro'en (og nogle gange læser jeg også 10 Minutter).. Jeg har god tid til at læse begge, da jeg pendler to timer hver dag til og fra skole..
Urban's bagside er tit rigtig sjov (når Sebastian Dorset maler med sine metaforer!)!

techie
01-19-2005, 10:55 PM
Artiklen skulle gerne være her:

http://parex.metro.st/ftp/20050118_1000023.pdf