Se fuld version : Edonkey pro?
wonker
01-16-2005, 10:52 PM
Jeg afinstallerede edonkey for et par uger siden og den var af den gratis slags med adds i og har igen installeret samme program troede jeg men det er pludselig blevet til pro!? hvordan faen kan det lade sig gøre, jeg har haft edonkey filen liggende i mine dokumenter og har ikke pillet ved dem?
Så kan i svare på hvad det kan være ved godt det lyder lidt lamt men er ret ny i "byen" så at sige. :lol:
thecrow
01-17-2005, 10:50 AM
brugte edonkey for længe siden, men stoler ikke på det
spec da det som standard udlevere dine shared files liste til APG og andre skumle personer, med mindre du ændrer dette til skjult
netop denne feature og div ads osv, gør at jeg ikke brugere det længre ( det var også denne feature der koste en masse danske erstatnings krav fra APG, dengang de startede med at forfølge p2p)
emule skjuler som standard dine shared og har en masse fede funktioner i forhold til edonkey
og så er det gratis open source
migmigmig
01-17-2005, 08:48 PM
Dette er off topic, men hva':
Det er et enkel flueben i Fiends-opsætningen, og ingen kan uden videre se dine filliste. Så kan du nyde at eDonkey/Overnet-klienten leverer langt download-hastighed end eMule.
Stanger
01-17-2005, 10:04 PM
Hvor har du downloaded din fil fra som har gjort at du lige pludselig har edonkey pro.? Jeg tænker på at der er visser crackede verisoner som ser ud som om de er pro men i virkelighedden er de uden reklamer og det er ikke påkrævet at man uploader... hvilket jo ikke er godt for ed2k netværket!!! men hvis der er stadig er forhold i mellem dl og upload så lyder det godt nok mystisk
wonker
01-19-2005, 04:54 PM
Jeg tror jeg vrøvler lidt :lol:
det er vist den gratis version alligevel :lol:
Har slået så alle kan se min shared folder fra!
Tak for svarerene :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.