Se fuld version : Kulturministeriet Underkender Antipiratgruppen
The Galloping Goose
01-14-2005, 04:50 PM
Det var da en dejlig nyhed, nu mangler vi bare at dommerne gør det samme :D .
Jowls
01-14-2005, 05:03 PM
Det var da en dejlig nyhed, nu mangler vi bare at dommerne gør det samme :D .
Hvor ser du den nyhed?
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=294
På forsiden :roll:
.. :)
Ja det er godt nyt. APG kommer ud i flere og flere vanskeligheder, når deres troværdighed gang på gang kan drages til tvivl.
PackedManiac
01-14-2005, 05:10 PM
Mums, ja, det var en god nyhed :)
Endelig lidt medvind :wink:
mumle
01-14-2005, 05:37 PM
Ja det var en god nyhed, :lol:
nu skal vi bare have et link til piratgruppen på kulturministeriets infokiosk.dk. Så kan folk lære om ophavsret set flere vinkler frem for den ensidige propaganda antipiratgruppen efterhånden har kørt i flere år
:wink:
Jowls
01-14-2005, 05:37 PM
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=294
På forsiden :roll:
.. :)
Ja det er godt nyt. APG kommer ud i flere og flere vanskeligheder, når deres troværdighed gang på gang kan drages til tvivl.
Jeg sværger at den ikke var der, da jeg kiggede efter før :oops:
Hmmm, måske er der lidt for meget rom i min cola. Det kunne godt være at jeg skulle finde flydevægten frem og checke procenterne.... :wink:
Mollerz
01-14-2005, 05:42 PM
Det er da et kæmpe skridt fremad idet, at Brian Mikkelsen så ENDELIGT er kommet til fornuft..!
Så må vi jo bare håbe at udviklingen fortsætter, så også LO kommer til fornuft, og giver os steppeulven... :)
Det er da et kæmpe skridt fremad idet, at Brian Mikkelsen så ENDELIGT er kommet til fornuft..!
Så må vi jo bare håbe at udviklingen fortsætter, så også LO kommer til fornuft, og giver os steppeulven... :)
Selvom LO kommer til fornuft får piratgruppen, som sådan ikke nogen "steppeulv" fra dem.
De 50.000 kr. skulle gå til "Årets Håb" og da piratgruppen er under "Årets Ide" så er der ikke meget at hente der.
Dog er det da stadoh forkasteligt at de på den måde trækker støtten på grund af fordærvende fordomme.
Jowls
01-14-2005, 06:27 PM
De 50.000 kr. skulle gå til "Årets Håb"....
Det er i det mindste en trøst, at pengene stadig vil blive givet til en kunstner - blot i LO's eget regi.
Det mest irriterende ved sagen er at LO tager stilling i en politisk kamp på baggrund af rendyrket APG-propaganda. Det er da fair nok at de vælger side, men hvis de dog bare ville gøre det ud fra en grundig vurdering af, hvad det hele drejer sig om.
:roll:
White Gangsta BoY
01-14-2005, 06:58 PM
Brian Mikkelsen så ENDELIGT er kommet til fornuft
En venstre mand fornuft!? 8)
Tjaaa, deres metoder er tvivlsomme og det er godt at der er nogle der stopper deres propaganda!
Her forleden skulle jeg se I, robot (lånt fra blockbuster) så er der fandme sådan et klip i starten: "you wouldnt steal a car. you wouldnt steal a TV. Downloading is stealing - stealing is against the law!"
Sådan noget pisser mig af - så den DVD røg ind i computeren til en Doktor-rip tur :lol:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.