PDA

Se fuld version : Internet opkobling...

banjobouner
01-13-2005, 12:25 PM
Hey...

Har fundet diverse internet forbindelser... Tele2 og TDC ser ud til at være billigt... Tele2 vil have 399kr for en 2048/128 forbindelse.. Og TDC 1024/128 for det samme.. Så tænker jeg tag tele2... Men kan man stole på dem... Er de tit nede...?

Bonux
01-13-2005, 01:06 PM
prøv at finde noget med et bedre upload. Hvis du skal fildele bliver du sindsyg. De fleste share programmer kræver at du deler ud af dit eget. Med sådan et upload kommer du ikke langt hvis du også skal ha mulighed for at browse rundt på nettet

Jowls
01-13-2005, 01:11 PM
Jeg ville slet ikke vælge en af de to nævnte. Hos CyberCity koster en 2048/128-forbindelse også 399,- og som regel bliver den opgraderet uden beregning efter et stykke tid. Se denne tråd...

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=2532

CyberCity har en fordel mere fremfor TDC, nemlig at de er ligeglade med om du har fastnet-telefon eller ej. TDC vil kun levere ADSL hvis du også har en fastnet-telefon, så abonnementet for denne bør egentlig lægges oven i prisen...

banjobouner
01-13-2005, 01:27 PM
Jeg har prøvet Cybercity men de vil ikk acceptere mig... Noget med kredit noget... Skal man have et fastnet abonement ved Tele2 hvis man vil have deres internet... Jeg downloader ikk så meget... Men kan man med feks bitlord ikk downloade med "gode hastigheder" hvis jeg ikk oploader så meget... Jeg har opload på fuld... Men oploader kun det jeg selv er ved at downloade...

Jowls
01-13-2005, 01:40 PM
Jeg har prøvet Cybercity men de vil ikk acceptere mig... Noget med kredit noget...

Mystisk - jeg var selv registreret i RKI da jeg i sin tid bestilte mit. Men det kan selvfølgelig være, at de er blevet skrappere siden. Det er dog første gang jeg har hørt om nogen som er blevet rejected af den årsag.

Med hensyn til om Tele-2 kræver fastnet, så tror jeg det ikke. Det er vist kun TDC som har den regel, og nu hvor IP-telefoni er ved at blive både billigt og godt er det faktisk en ret dum begrænsning at have. Men du bør nok lige ringe til Tele-2 og spørge dem....

MindWorX
01-17-2005, 11:37 PM
Hvis du bor i Nord eller Vest jylland(Ikk under Silkeborg), så vil jeg anbefale www.struer.net de leverer op til 8Mbit DL og 1Mbit UL, og ellers alle versioner i mellem... De har mega go service, kører på 3. Router, uden at ha betalt noget for nye... Man ringer, og 1-2dage efter, så er de på adressen for at hjælpe...

Jowls
01-18-2005, 01:55 AM
Hvis du bor i Nord eller Vest jylland(Ikk under Silkeborg), så vil jeg anbefale www.struer.net...

Det ligner faktisk ret rimelige priser - 2048/256 for 425,-/måned....

Og så er der jo altså lige creme de creme forbindelsen på 8172/1024 :P Når vi får ændret reglerne så ikke-kommerciel fildeling er undtaget fra forfølgelse efter ophavsrets-loven, så flytter Jowls vist til Nord-jylland 8)

tek
01-18-2005, 01:24 PM
Tele2 kræver, at der er en fastnet telefon på linjen; men det behøver ikke være hos Tele2. Bemærk, at Tele2 har en 512/512 linje til 340 kr/mdr. I mine øjne er det den pt bedste pris/performance løsning til rigtige pirater. 128 upstream stinker imho.

//michael