PDA

Se fuld version : mp3 Mix for Tsumani-ofrene også er det gratis

mumle
01-13-2005, 04:54 AM
"Hør den meget smukke hyldest til Tsumani-ofrene i Asien"

Jeg fandt dette mp3 download på denne her side, http://tsunami.flussi.com/

Det ligger til fri afhentning og der er et pisse fedt nummer.
Det er et miks af Anders frog's nytårstale og cnn's reporter blandet med lyd (lyder måske kedeligt, men det er det ikke)

Det lyder møg godt.....

LoX
01-13-2005, 11:19 AM
kan helt klart anbefales ja

Pest
01-13-2005, 03:44 PM
Det er faktisk et utrolig godt nummer.
Men på samme tid meget følelses præget.
Jeg får det bestemt ikke rart af at høre det, men det betyder ikke at det er dårligt.

Mollerz
01-13-2005, 04:23 PM
Sygt nr...

Jeg har hørt 20 sek, og jeg har det allerede dårligt... :S

Men meget godt lavet...

EDIT:

Jeg mener at nummeret er godt, men som "Plague" siger, så er det meget følelsespræget... Bare så i ikke misforstår mig..

z33k
01-13-2005, 05:07 PM
"Hør den meget smukke hyldest til Tsumani-ofrene i Asien"

Jeg fandt dette mp3 download på denne her side, http://tsunami.flussi.com/

Det ligger til fri afhentning og der er et pisse fedt nummer.
Det er et miks af Anders frog's nytårstale og cnn's reporter blandet med lyd (lyder måske kedeligt, men det er det ikke)

Det lyder møg godt.....

Lyder MØG-godt? Mener du ikke at det lyder af møg? :shock:

Amnesia
01-13-2005, 05:58 PM
"Hør den meget smukke hyldest til Tsumani-ofrene i Asien

Simpelt lavet, Anders "FJOG" + diverse reporteringer og interviews sat ind over Enya's, synes jeg utrolig smukke nummer 'Boadicea' også kendt fra Stephen King gyseren 'Sleepwalkers'. Bare peppet lidt op med et simpelt beat, ligesom Fugees gjorde det på 'Ready or not'. Jeg respektere ideen med nummeret, men jeg synes ikke det er smukt. At blande et ellers smukt nummer med tragiske beretninger, kan jeg ikke se som nogen hyldest. Det virker mere som en rå, ubehagelig medie fortolkning af tragien, serveret med behaglig underlægnings musik. Men en tanke og håb går der helt sikkert ud til de ramte herfra.

Bonux
01-13-2005, 06:35 PM
jeg får det dårligt af at høre på Fjoghs fårede stemme :x

mumle
01-13-2005, 07:23 PM
Amnesia skrev
"Men jeg synes ikke det er smukt. At blande et ellers smukt nummer med tragiske beretninger, kan jeg ikke se som nogen hyldest"

Grunden til det er skrevet sådan er det, er titlen det ligger under på hjemmesiden, og nej jeg kan heller ikker se det som nogen hyldest
men idéen med nummeret er helt i top
Han har taget en hel masse og bladet posen med forskellige beat og andre kunsterne osv...
Nummeret får fremkald en mærkelig følelse i en og jeg kan ikke lade være med tænke på dem det er gået ud over,
på den måde mener jeg at nummeret komplet

Amnesia
01-13-2005, 07:37 PM
Grunden til det er skrevet sådan er det, er titlen det ligger under på hjemmesiden, og nej jeg kan heller ikker se det som nogen hyldest
Han har taget en hel masse og bladet posen med forskellige beat og andre kunsterne osv...
Nummeret får fremkald en mærkelig følelse i en og jeg kan ikke tænke på dem det er gået ud over,

Det kan jeg godt følge dig i. Det vækker helt sikkert nogle følelser i en, ellers er man da en kold skid.

z33k
01-13-2005, 07:39 PM
Nummeret får fremkald en mærkelig følelse i en og jeg kan ikke tænke på dem det er gået ud over,

Det kan jeg godt følge dig i. Det vækker helt sikkert nogle følelser i en, ellers er man da en kold skid.

Ja det er jeg også enig i, fik faktisk kuldegysninger :roll: