PDA

Se fuld version : Går ikke i gang!

oiv
01-11-2005, 01:42 PM
Heys allesammen.
Jeg ahr fulgt guiden til hvordan man sætter mIRC op, og hvordan man joiner channels. Jeg kan sagtens komme ind på den channel som jeg skal, og trykk ctrl+v som indsætter koden, når jeg så trykker enter kommer min besked frem i chatten, men jeg modtager ingen fil:( Hvordan kan det være? Og hvad skal jeg gære? Og forresten, hvor kan man se, hvilke filer man er i gang med at downloade?

Chron
01-11-2005, 08:21 PM
Når du skriver koden bliver du oftest sat i kø, og skal derefter vente på at det bliver din tur.
Hvad angår at tjekke din status på downloads, så kommer der et seperat vindue op for hver enkelt fil du henter, som viser hvor hurtigt og hvor lang tid og hvorfor osv :P

Hvis du gerne vil holde styr på det kan du prøve at finde et script, såsom klipper eller xdcc catcher eller hvad de nu hedder.

oiv
01-11-2005, 10:05 PM
Tak for svaret:) På et tidspunkt var lå jeg dog som nummer 5 ud af 8 i en kø, og modtog ikke nogen fil:(

Chron
01-12-2005, 09:18 AM
Hvis du ligger 5 ud af 8 så er der jo også 5 foran dig som skal have filen først, og hvis de bots du har hentet fra er langsomme så kan det tage lang tid, eller hvis der sidder en på 56k modem og henter, så kan der gå mange timer.

Jeg anbefaler at bruge ircspy.com og packetnews.com til at finde bots med åbne slots, særligt har packetnews indenfor det sidste års tid virkelig oppet sig og har nu overgået IRCspy med updates på de forskellige netværk.

oiv
01-12-2005, 01:28 PM
OKay. Men, når man så bliver nummer 1, begynder man så automatisk at downloade filen? Jeg lod min computer stå tændt, da jeg var i skole (da stod jeg i kø), men nu hvor jeg er kommet tilbage, er jeg bare blevet disconnected fra serveren:(

Chron
01-12-2005, 11:50 PM
Det er desværre et hændeligt uheld på ustabile servere. Du skal sætte mIRC op til automatisk at genforbinde til serveren, så er den hjemme - og ja, det er som sådan når du er den første i køen at det er din tur...