PDA

Se fuld version : bedste mod til æslet..?

TheWiz
01-09-2005, 09:36 PM
Hey alle sammen.

jeg står og mangler et mod som skal kunne køre overnet og edonkey (hvis kad også var en muliged så ville det også være iorden :P ), har prøvet edonkey2000 men det er fylt med reklamer og alt muligt andet jeg ikke gider at have ind på min pc. Nogle forslag..?

Bonux
01-09-2005, 11:02 PM
Hey alle sammen.

jeg står og mangler et mod som skal kunne køre overnet og edonkey (hvis kad også var en muliged så ville det også være iorden :P ), har prøvet edonkey2000 men det er fylt med reklamer og alt muligt andet jeg ikke gider at have ind på min pc. Nogle forslag..?

Fyldt og fyldt, der er et enkelt banner. og alt det andet som du ikke vil have ind kræver bare at du fjerner flueben mens du installere. Hvad er alt det andet du ikke vil have ???

birk
01-10-2005, 05:57 PM
Jeg har været temmelig mange mods igennem efterhånden og har aldrig set en mod som understøtter Overnet. eMule bruger sin egen implementering af Kademlia i Kad og du to netværk er ikke kompatible. Hvis du vil bruge Overnet skal du nok have gang i eDonkey. :)

TheWiz
01-11-2005, 09:17 PM
Da jeg instalerede Edonkey2000 tog jeg alle de flueben af, så sagde den at jeg ikke fik andet end edonkey, men når jeg så åbner programmet så siger min firewall at edonkey prøver at åbne en http side til www.adware.com eller sådan noget kan ike helt huske hvad den hedder, noget med time et eller andet... men jeg må jo bare blive ved med at lede :P
tak for svarende...

thecrow
01-17-2005, 10:52 AM
et fedt emule mod er Pawcio
mange fede release features og downloader man mange filer er den også lidt hurtigere en unmodded mule, af en eller anden grund?