Se fuld version : Små probs. med DC++
kakaomanden
01-04-2005, 08:30 PM
Hey jeg er næsten lige gået igang med DC++ og er egentlig rimeligt tilfreds med det. Har tidligere brugt bittorent og bruger det også stadigt, men jeg synes ikke hastigheden er helt i top altid og havde hørt at DC skulle være bedre på det område.
Mit problem med DC er at jeg tit ikke kan komme ind på de Hubs som jeg vil. Jeg får 2 beskeder:
Connection refused by target machine
Eller
Connection timeout
Hvad gør jeg galt??
Gaffa_Tape
01-04-2005, 08:59 PM
Husk at på nogen hubs skal man dele...
kakaomanden
01-04-2005, 09:07 PM
Husk at på nogen hubs skal man dele...
Ja det er jeg sku klar over :x Har 180 GB i min share så det burde ikke være det...
Gaffa_Tape
01-04-2005, 09:11 PM
Ok take it køligt, vi kan jo ikke have at du skummer over... Kan du komme ind på andre hubs?
kakaomanden
01-04-2005, 09:17 PM
Ok take it køligt, vi kan jo ikke have at du skummer over... Kan du komme ind på andre hubs?
Tog det da som en selvfølge at man deler. Det kan man jo også læse i mange hubs navne.
Ja jeg kan godt komme ind på andre hubs. Der er også nogen som jeg har været på før hvor jeg ikke kan komme ind mere.
Amnesia
01-04-2005, 09:41 PM
Mit problem med DC er at jeg tit ikke kan komme ind på de Hubs som jeg vil. Jeg får 2 beskeder:
Connection refused by target machine
Eller
Connection timeout
Hvad gør jeg galt??
Du gør ikke noget galt. Der kan være flere grunde til at du ikke bliver lukket ind. Nogle hubs stiller specifikke krav ud over størrelsen på din share. Det kan være din IP adresse der skal være national, eller også skal du køre i active mode, eller være registreret bruger af hubben. Nogle gange kan den også være overfyldt eller nede.
The Galloping Goose
01-04-2005, 10:35 PM
Det kan også være at din klient er bannet, bruger du en standard ?.
Det kan også være at din klient er bannet, bruger du en standard ?.
tråden hedder "Små probs. med DC++" :D
anyways, jeg oplever også nogle gange den besked, det kan godt være fordi det hub du prøver at komme ind på er nede.
Shive
01-13-2005, 09:47 PM
connection timeout eller connection refused by target machine betyder som oftes at hubben er offline eller har problemer.
Prøv igen senere :P
SiemenZ
01-20-2005, 08:53 PM
Nemlig ...
De der har intet at gøre med ud ikke følger reglerne ... det er bare hubben der fucker lidt .. ;) .. eller rebooter or sométhing =)
//SiemenZ
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.