Se fuld version : Jeres Favorit Fildelingsnetværk
Kazaam
12-30-2004, 01:17 PM
Nu er der blevet spurgt mange gange om de bedste p2p programmer, og nu vil jeg satme gøre en ende på de Spørgsmål. Stem på jeres favorit, gerne med en begrundelse....så kan vi jo anbefale for hindanen
Håber jeg har nok programmer med :)
Har bare taget de mest kendte (det vil sige dem jeg kender :) Skriv bare hvis jeres program ikke er med på listen
blev nød til at sætte nogen sammen....måtte squ ikke have så mange med :(
Christian
12-30-2004, 01:19 PM
Det er godt nok en fornærmelse at ligge disse to i samme katagori, Dc++/Bittorrent.
Jeg nægter principielt at stemme nu hvor de ligger sammen. DC++ har intet med BT af gøre, og omvendt. DC++ er for de hardcore fildelere, og BT er for de mindre hardcore brugere i mine øjne
EDIT: Nu har jeg rettet i din afstemning, da BT og DC++ intet har med hinanden af gøre, og IRC og newsservere ligeledes.
Kazaam
12-30-2004, 01:32 PM
jeg ved det, jeg ved det.....men jeg blev nød til det...."Du har forsøgt at lave en afstemning med for mange valgmuligheder" eller noget i den stil....så blev nød til at sætte nogle sammen....
PackedManiac
12-30-2004, 02:21 PM
Usenet (newsgroups) har absolut intet med P2P at gøre, andet end der nok findes nyhedsgrupper, hvor de diskutere P2P osv.
Måske vil det være en bedre ide at ændre titlen til: "Hvilket af de X er dit yndlings netværk?" eller noget lignende...
Jeg har heller ikke stemt :P
Hmm jeg stemte Bittorrent, men jeg bruger to, nemlig også edonkey og bearshare...
Min favorit er Shareaza..
Athas
12-30-2004, 02:53 PM
Jeg bruger MLDonkey (http://mldonkey.org/), en klient der kan forbinde til stort set alle netværk. Det meste af min trafik kommer dog fra eDonkey2000.
Kazaam
12-30-2004, 06:32 PM
Usenet (newsgroups) har absolut intet med P2P at gøre, andet end der nok findes nyhedsgrupper, hvor de diskutere P2P osv.
Måske vil det være en bedre ide at ændre titlen til: "Hvilket af de X er dit yndlings netværk?" eller noget lignende...
Jeg har heller ikke stemt :P
nej, men meningen lå jo også bare at få at vide hvad det bedste af....ja...kald det hvad du vil, hvis jeg ikke havde skrevet neewsgroup med, ville der nok være nogle folk, der ville klage over at den ikke var der :)
PackedManiac
12-30-2004, 09:53 PM
I det tilfælde ville mit indlæg så bare have henvendt sig til dem :wink:
Men OK.. af alle de 13 muligheder du har givet fortrækker jeg usenet. :)
Chron
12-31-2004, 12:28 AM
Jeg vælger dog IRC, som altid - Og dertil hører også FTP som for mig er en naturlig del af IRC.
Hydromann
12-31-2004, 04:02 PM
Jeg bruger Bittorrent og Overnet.
Overnet til at hente musik og div programmer
og Bttorrent til at hente Dvd film, spil.
Kazaam
01-02-2005, 07:02 PM
Så begynder Bittorrent at trække fra.
Kan jeg squ godt forstå, det program styrer jo også for hårdt
FakeNick
01-02-2005, 07:24 PM
Har valgt Bittorrent, da dc++ helt klart er det bedste, men også der mest usikkere :(
komas
01-02-2005, 07:59 PM
Jeg tror ikke at man kan sige at der er et fildelings netværk der e rdet bedste, det er nok et religions spørgsmål.
jeg har dog stemt DC++, da det har et meget stort udvalg, og risikoen er slet ikke så stor som mange tror.
det ser ud til at der er nogle der mener at man ligesågodt kunne melde sig selv hvis man bruger det, men med lidt omtanke, så er risikoen lig nul.
Chron
01-02-2005, 08:03 PM
Det er klart et religionsspørgsmål.
Jeg er glad for at få bruger IRC, jo færre der er, jo kortere køer til os andre ;)
j0ppeman
01-07-2005, 08:37 AM
DC++ Private rar hubz! ;)
Cheeky Goat
03-08-2005, 10:02 AM
Hvilket netværk kører Overnet på? Kazaa er på Fast Track ik'? Findes der andre alternativer end MLDonkey hvis man gerne vil søge på Kazaa, Overnet samt Emule nettet samtidig, tænker på noget der ikke kører Java?
Hvilket netværk kører Overnet på? Kazaa er på Fast Track ik'? Findes der andre alternativer end MLDonkey hvis man gerne vil søge på Kazaa, Overnet samt Emule nettet samtidig, tænker på noget der ikke kører Java?
Overnet kører vist på deres "eget" netværk, som bare hedder Overnet-netværket. Er ikke helt sikker.
FakeNick
03-08-2005, 02:45 PM
Jeg stemte på Bittorrent, men det var før suprnova lukkede :(
Så nu er det nok dc++ eller emule (emule mest til danske ting)
girafhals
05-01-2005, 09:45 PM
Bearshare ...
Dont hit the bear, share the bare :)
TheGodfather
05-13-2005, 02:02 PM
Jeg har stemt på BitTorrent.
Selvom det er meget scene release præget, så kan man nogle gange få nogle virkelig hurtige hastigheder.
Desuden er der en lille chance for at blive taget af APG når man bruger BT.
Jeg pruger også lidt Limewire/eMule, men det er kun hvis jeg skal dl'e enkelte musikfiler.
Ellers kan jeg bedst lide at dl'e hele albums
darth raven
05-13-2005, 04:54 PM
LAN og ftp fortiden
Copy/Paste
05-14-2005, 10:48 PM
Soulseek! - irriterende at man ofte skal sidde så længe i kø, men det sociale aspekt med chat-rooms og den magfoldighed af undergrundsmusik der gemmer sig i netværket er for vildt!
/Copypaste
bornpirate
05-22-2005, 10:27 AM
BitTorrent - Fordi der næsten altid er de nyeste film og det nyeste musik men kan godt være lidt irreterende at man skal ind på TPB (hvor der et lidt seeders) når man skal hente et gammelt nummer eller CD.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.