PDA

Se fuld version : Problemer med skift af Harddisk, med Slayer dash

DJ FACE
12-29-2004, 06:58 PM
Hejsa

Jeg har nu sat ny harddisk (maxtor 200GB) i min xbox, men har problemer. Jeg har Slayer dashboard, og har brændt en disk med Slayer auto installer, som et image. Har brugt en almindelig CD-R, da mit drev tidligere ikke har haft nogen problemer med at læse disse CD´er.
Når jeg nu booter på denne cd, kommer der en skærm op og skriver "Oops! Something is wrong, Error code 13"
Der står så ud for 13: Dashboard could not be launced.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det problem? Skyldes det ikke at der er noget galt med min boot cd?

På forhånd tak.

DJ FACE
12-29-2004, 10:58 PM
Nu har jeg fået den til at læse Slayer auto installer cd´en. Men nu er et nyt problem opstået. Jeg har fulgt guiden på denne side og er kommet til det ounkt hvor jeg skal rette i evox.ini filen for at formatere F:. Jeg skriver følgende i filen:

[Menu]

Section "Root"
{
Item "MS Dashboard",ID_MS_Dash
Item "Reboot",ID_Quick_Reboot
Item "Power Off",ID_Power_Off
Item "Format F:",@210
}

[Action_10]

Info "Format F"
Warning "This will format F"
Progress "Formatting F"
# # This will format F:\ # Format f:

Men når jeg så booter på harddisken og vælger format F:, og jeg siger "Yes" (når den spørger om jeg er sikker), skriver den lynhurtigt "Done", og vender tilbage til hovedmenuen. Den har altså ikke formateret F:, da dette tager længere tid end det halve sekundt den er om at skrive "Done" og vende tilbage til menuen.
Nogen der kan se hvad jeg gør forkert? Måske Jon1ya som har skrevet guiden?

På forhånd tak.