Se fuld version : Billige mærkevare og noname DVD R +/-
Fugazi
12-28-2004, 09:59 AM
Jeg syn´s lige jeg ville give dette tip videre.
Hos: www.nierle.com , kan man købe
100 stk Memorex DVD R +/- til 46,49Euro(359 kr)Jeg har endnu ikke selv købt dem, men gør det helt sikkert på et tidspunkt...Håber min DVD optager og NEC pc brænder er tilfreds med dem :?: Det kan være jeg kan købe enkelte først, for lissom at teste inden jeg vold shopper. Man kan forøvrigt også bankoverføre betalingen og læg yderlige 70 kr(mener jeg) til, til forsendelse. Hos Nierle, har jeg bla købt Philips DVD R +, (50 stk) til 29.99 Euro, de virker perfekt og der har ikke været nogen fejlbrændinger. Der er også endnu billigere no name tilbud og de har DVD´er/CD´romer ect, fra en del producenter...hvis du trykker på DK flaget oppe i højre hjørne, vises alle herlighederne i Danske kroner...Så gå ind og ta en sniffer :wink:
Fugazi
Er det ikke bedst hvis man anbefaler noget som man har prøvet?
Fint at du anbefaler Philips DVD'erne, men hvad hvis nu at de Memorex eller NoName er 80% fejlbrændinger?
FakeNick
12-28-2004, 12:24 PM
Man skal passe meget på noname cd´er og dvd´er..
købte engang 20 nonome cd´er til næsten ingen penge.. men fik kun 2 af dem til at virke, så selvom det var de billigeste cd´er jeg har købt, blev det hurtige de dyrste..
Jowls
12-28-2004, 12:34 PM
Jeg er enig i Fugazi's anbefaling - man kan trygt købe hos Nierle. Og så længe vi har den store afgift på digitale medier i Danmark, så kan det godt betale sig.
Med hensyn til noname, så tager man en chance, uanset hvor de købes - Nierle i Tyskland eller Aldi i Fiskebæk....
Hydromann
12-28-2004, 01:07 PM
Tja du kan få NoName dvd´er hos wesellcd.com meget billigere. Jeg købte 100 NoName dvd´er for 199,- og jeg har overhovedet ikke haft problemer med nogle af skiverne og så er det rimlig billigt at få dem sent fra tyskland.
Kan varmt anbefale wesellcd.com
Hvorfor skal man passe på noname Cd/dvd´er de er da udemærket bare fordi i har haft problemer med jeres betyder det ikke at alle noname cd/dvd´er er dårlige, men selvfølgelig man kan jo kun tale fra erfaring :wink:
http://www.wesellcd.com/shop/language.asp
FakeNick
12-28-2004, 01:37 PM
Siger bare, at hvis man har sparet 89% ved at købe noname dvd´er fremfor kendte kvailtets dvd´er, og så kun 2% virker, skal man ikke kommer til mig og whine over det... :wink:
Little Joint
12-28-2004, 02:02 PM
Jeg bruger selv dem her http://www.nierle6.com/s01.php?sid=PG001003759364860822403860822403&shopid=s01&cur=dkr&sp=dk&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2158 og jeg har nok kun haft en fejl brænding ud af ca. 40 :D
Guffe
12-28-2004, 03:50 PM
Jeg har selv Prodye 4x dvd+r video skiverne og de virker perfekt i min playstation2. De bliver faktisk spillet ligeså godt som originale film og så koster de kun omkring 75kr. for 25 :) Klart et godt køb!
Unknown
12-28-2004, 03:58 PM
har også brugt noname dvd+r og har aldrig haft en fejlbrændning hvor disken ikke virkede
men en af min venner måtte smide halvdelen af hans ud fordi de ikke virkede
komas
12-28-2004, 05:07 PM
jeg har heller ikke gode erfarringer med noname. jeg havde købt både nogle cd'er og nogle dvd'er. de virkede ok så længe det var til data, men hvis jeg prøvede at brænde film og musik, så hakkede de.
Fugazi
12-28-2004, 06:17 PM
aL_CohoLiC skrev:
Er det ikke bedst hvis man anbefaler noget som man har prøvet?
Fint at du anbefaler Philips DVD'erne, men hvad hvis nu at de Memorex eller NoName er 80% fejlbrændinger?
Jo det er det da, men jeg skriver også jeg endnu ikke selv har afprøvet Memorex DVD´erne. Det var mere ment som et tip end til en anbefaling. Jeg må se om jeg kan finde et bedre sted på forummet at placere indkøbs tips. Jeg mener at Memorex er et udmærket mærke, men det er selvfølgelig ikke sikkert at DVD´erne virker i alle brændere :? :?: ...måske der er nogen der har god eller dårlig erfaring med Memorex :?:
Jeg beklager og undskylder hvis jeg har været indirekte skyld i at nogen har bestilt 1000 Memorex DVD´er og lortet ikke virker :( Men husk lige på at fordi en´ har købt nogen billige og gode DVD´er, er det ikke sikkert at en andens brænder, brydder sig om samme DVD mærke/type :!:
Fugazi
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.