Se fuld version : Temp filer i overnet
pantonamia
12-26-2004, 05:55 PM
Hey
Hvordan skal temp filerne ligge i overnet temp mappen? I min mappe ligger der ca 35 filer men osse 4 mapper! Jeg har ca 21 filer igang. 4 af tingene er somsagt i mapper resten ligger bare løst. Hvordan skal de ligge? og hvorfor ligger nogle i mapper og resten bare løst?
migmigmig
12-26-2004, 08:33 PM
Jeg ved det ikke.
Men en af filerne hedder vel 'Don't mess with temp files!!!!!.txt'. Når der er 5 udråbstegn, så tager jeg det alvorligt (4 hvade været en anden sag). Derfor ville jeg bruge et værktøj til det, hvis jeg synes, at der var et behov.
Ja, som .txt filen siger skal du bare lade dem ligge. Hvis du vil afspille dem før de er fertige (hvis det er en video) kan du afspille dem med Videolan ( http://www.videolan.org/ ).
pantonamia
12-27-2004, 03:25 PM
Ja okay, men det var ikke lige det text dokument jeg mente. Jeg mente hvordan ser jeres temp mappe ud? (sådan en gul mapper der står temp på)! jaja men indholdet? i min temp mapper ligger der ca 35 filer og 4 mapper jeg er ved at hente ca 20 filer, ligger der ligeså mange løse filer i jeres temp mappe? eller ligger de alle i mapper?
Hydromann
12-27-2004, 04:14 PM
Ja okay, men det var ikke lige det text dokument jeg mente. Jeg mente hvordan ser jeres temp mappe ud? (sådan en gul mapper der står temp på)! jaja men indholdet? i min temp mapper ligger der ca 35 filer og 4 mapper jeg er ved at hente ca 20 filer, ligger der ligeså mange løse filer i jeres temp mappe? eller ligger de alle i mapper?
De skal helst ligge i mapper for sig, da der kan opstå problemer når den skal hashe, du vil opleve at den er længere tid om at gå i gang med at downloade og en langsommere DL speed.
Så slet det du er i gang med og begynd forfra :!: måske lidt surt men thats life, da jeg er sikker på at du ikke kan huske det præcise navn på mapperne de skulle ligge om hvilke temp filer der høre til hvor!
Sorry :cry:
pantonamia
12-27-2004, 07:11 PM
De skal helst ligge i mapper for sig, da der kan opstå problemer når den skal hashe, du vil opleve at den er længere tid om at gå i gang med at downloade og en langsommere DL speed.
Okay, det ville jeg også mene jeg havde set engang at de lå i mapper med navnet på det man hentede, men nu ligger de blandet og som jeg har skrevt før så hasher den for hårdt + den er herre langsom i DL i forhold til hvad den er normalt.
Jeg har formateret mange gange siden og den gør det samme hvergang, altså ligger dem tilfældigt i mappen.
Skal den det??
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.