Se fuld version : Hjælp til Yhub!
Jurij
12-22-2004, 08:03 PM
Første dag jeg var på DC++, blev jeg bannet fra Himlen.kyed.com:100
Så jeg nåede aldrig at få den hjælp jeg skulle bruge til opsætning af YHub!
<[SU][DLH]Zulu> er du der
<[SU][DLH]Zulu> Hallllo
<Jurij> Ja jeg er her
<Jurij> Der var en der bannede mig
<[SU][DLH]Zulu> SLET DET DER WWW.PIRATGRUPPEN.DK NU OKAY
<Jurij> ok
<Jurij> Hvorfor?
<[SU][DLH]Zulu> fordi jeg siger det....
Nå men jeg fandt ud af det efter lang tid, jeg var den eneste der ikke kunne connecte på min internet IP, alle andre kan!
Der mangler også en samling af gode hubs på www.piratgruppen.org , det er derfor torrents er mere populære, alt omkring DC++ er tys,tys!
Så nu er jeg en af dem der kan hjælpe andre med det, det må være fordi jeg er lærenem! :D
Virtus
12-24-2004, 01:58 PM
Ehmm, jeg tror ikke det er en god ide at du nævner hvilken server du har benyttet, og at se du bruger et navn der hedder "www.piratgruppen.dk" er heller ikke en god ide, det var dumt, derfor blev du bannet.
Der mangler også en samling af gode hubs på www.piratgruppen.org , det er derfor torrents er mere populære, alt omkring DC++ er tys,tys!
Der er en grund til der ikke er lister over hode hubs, herinde, og at du endda skriver at alt omkring DC++ er tys tys er skørt, når du nu selv lige har smidt et link til en DC++ server..
Jeg er lidt i tvivl om hvad du præcis spørger om, men det lader du til skal bruge noget hjælp til opsætning af dit program, og måske noget firewall ?
Prøv at præciser dit spørgsmål, hvilket styresystem du har, hvilke andre x-faktorer der spiller ind, har du en ADSL router, er det en CC forbindelse med en Cisco router ??
:)
Jurij
12-24-2004, 02:33 PM
Jeg blev selv nødt til at løse mit problem, det var YHuben der stadig ikke virker sådan som jeg vil have den, men den virker.
Det var heller ikke mit brugernavn jeg skrev, det var beskrivelsen.
Jeg gider ihertfald ikke at holde det hemmeligt, det er meningen at man skal kunne bruge DC++ til fildeling!!!
Det er latterligt at det skal holdes hemmeligt, ingen andre P2P tjenester bliver holdt hemmelige.
Det er der en grund til - der er ingen der ved hvem der læser med her, og derfor holdes addresser skjulte - vi gider ikke have APG på visit. Ideen med DC++ er at man selv skal finde sin plads, og via kontakter finde nye og bedre netværker.
Chron
01-07-2005, 04:22 PM
Du ser heller ikke folk som poster deres user/passes/IP'er til deres FTP sites her - Det er fordi at man gerne vil undgå at lortet bliver busted - simple enough eh :P
Prøver du at lave din egen eller hvad er der galt? kan slet ikke fatte hvad problemet er, men hvis det er fordi du gerne vil lave din egen kan jeg nok hjælpe dig, det er mig der har lavet guiden til Yhub på piratgruppen.org .. så ved da et eller andet .. men hvad er problemet endtligt?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.