PDA

Se fuld version : PS2 demoer/download/brænd/afspil på PS2?

Fugazi
12-20-2004, 04:24 PM
Er der nogen der hved om man på nettet kan downloade PS2 spil demoer og så brænde dem ned på DVD/CD, så de kan afspilles på PS2

Fugazi

PackedManiac
12-20-2004, 04:26 PM
Du kan downloade konsolspil forskellige steder på nettet via forskellige tjenester. Din konsol skal dog være chippet før du kan spille de brændte DVD spil.

Fugazi
12-20-2004, 08:04 PM
Jo, men det er kun demoer jeg er klar på at downloade :!:
Så mener du, ja jeg kan også downloade demoer :?:

Fugazi

PackedManiac
12-20-2004, 08:18 PM
Aha.. det havde jeg ikke lige fået fat på.. det må du undskylde. :oops:

Hvis det er demoer MENT til konsollen, så kan jeg ikke se hvorfor du IKKE burde kunne afspille dem på din konsol efter du har brændt dem på DVD.

Jeg har dog aldrig selv personligt hørt om demoer til konsol spil, så tvivler på at de eksisterer.

aL
12-20-2004, 08:24 PM
Der findes skam demoer af de helt store spil på xbox, så mon ikke osgå dette gælder for PS2.. Men det kræver stadig chip hvis du vil læse brændte dvd'er, sådan funker det i hvertfald til xbox..

Fugazi
12-20-2004, 08:48 PM
Rolig nu med undskyldningen, du får det til at lyde som om jeg har bidt hovedet af dig :lol: ...så ingen grund til røde kinder :wink:
Ja, jeg mener demoer til afspilning på PS2. Jo man kan godt få konsol demo spil, som man får sammen med konsol blade/magasiner...Jeg er godt klar over at der så kræves chip eller PS2 load chip, men tak alligevel for tippet :wink:

Fugazi