PDA

Se fuld version : Hvad vil US Army med min computer?

Oddball
12-20-2004, 01:32 AM
jeg kører med PeerGuardian og er gentagne gange faldet over Army Belvoir Research and Development Center AP2P, af hvad jeghar ku finde ud af indtil videre er det en gren af et projekt der stoppe i 94...

ville bare høre om der var nogle andre af jer der har noget mere om dem, og evt. været ud for det samme.

rocky
12-20-2004, 09:15 AM
ved ikke om det er rigtig men som jeg fortår dem der skriver her inde, er dem der hedder "AP2P" skal man ikke være bange for

Athas
12-20-2004, 09:17 AM
PeerGuardian er defekt. Du skal ikke stole på det.

Christian
12-20-2004, 11:25 AM
PeerGuardian er defekt. Du skal ikke stole på det.
Hmm PeerGuardian er ikke defekt. Det er rigtigt at man ikke kan stole helt 100% på programmet, men der er ingen anledning til at sige at det er defekt.

Hydromann
12-20-2004, 04:40 PM
Hvor godt er det så det lige virker????

Jeg synes at det er en bæ for at sige det lige ud, det eneste det kan er at bruge processor kraft og sige at den blokere for nogle underlige ip´s , fx kan man ikke komme in på EA´s hjemmeside fordi den blorkere den hvorfor ved jeg ikke der skulle da ikke være noget farligt i det!!!!

Har også været ude for at den har blorkeret, rengørings firmaer og Helth and sociaty og mange flere underlige så jeg er overbevist på at det hjælper noget som helst og har slettet det da jeg synes at det er en gang LOL!

IWillRipYou
12-20-2004, 10:16 PM
jeg kunne ikke erklære mig mere enig hydromann. Det program er en gang rustne dos commands sat in i et par frames og pyntet op, det eneste det ka er sku at sætte nogen iper på en liste. Jeg har aldrig fået noget ud af at bruge programmet, og aldrig haft problemer uden det...

Arrow
12-20-2004, 11:38 PM
Hvor godt er det så det lige virker????

Jeg synes at det er en bæ for at sige det lige ud, det eneste det kan er at bruge processor kraft og sige at den blokere for nogle underlige ip´s , fx kan man ikke komme in på EA´s hjemmeside fordi den blorkere den hvorfor ved jeg ikke der skulle da ikke være noget farligt i det!!!!

Har også været ude for at den har blorkeret, rengørings firmaer og Helth and sociaty og mange flere underlige så jeg er overbevist på at det hjælper noget som helst og har slettet det da jeg synes at det er en gang LOL!

Du kan sagtens komme ind på EAs hjemmeside og samtidigt bruge programmet. Check boksen "Allow all communications to port 80" (eller hvad den nu hedder), det tillader at vise hjemmesider og samtidigt have den beskyttelse programmet nu engang giver.

Men ellers er jeg enig, programmet suger CPU power som ind i helvedet og er noget bæ (for at bruge dine ord).

Mvh. Arrow

kab60
12-24-2004, 02:48 PM
Jeg aner ikke hvilken version i benytter jer af, men den nyeste version bruger, ihvertfald for mit vedkommende, noget der ligner ingen ressourcer. Det er rigtigt at den gamle kunne bruge op imod 10% (A64 +3000), og det var ret voldsomt når det er svært at vurdere effekten af programmet. Bruger det alligevel, for som sagt bruger det næsten ingen ressourcer længere, og så har det blokeret flere suspekte ting.