Se fuld version : Gratis Newsgroup Servers ?
XimmolatusX
12-19-2004, 07:14 PM
Nogen som kender server al la Usenet ( the biggest and best ) som bare er gratis. Usenet er 100 % anomynt , ingen logs ( kun til uploads i 2 dage ), du dl med 110% båndbrede og filerne ligger i 30 dage mener jeg.
Usenet koster desværre et fast beløb pr månede og jeg går stadig ind for at Warez skal være gratis.
Gaffa_Tape
12-19-2004, 08:00 PM
Jeg har i lang tid ledt efter gratis news servere, men dem jeg har fundet var elendige, så hvis man ikke vil betale.... tja så er det synd
PackedManiac
12-19-2004, 08:40 PM
Du betaler jo ikke for warez på usenet. Det kan godt være at du kun vil bruge usenet til warez, men usenet, beklager at fortælle dig det, er der altså ikke for warez' skyld :)
Vil du betale for at få mulighed for at downloade warez FRA usenet bliver du nok nødt til at betale.
Jeg betaler sgu ikke for warez heller.
Nogen som kender server al la Usenet ( the biggest and best ) som bare er gratis. Usenet er 100 % anomynt , ingen logs ( kun til uploads i 2 dage ), du dl med 110% båndbrede og filerne ligger i 30 dage mener jeg.
Usenet koster desværre et fast beløb pr månede og jeg går stadig ind for at Warez skal være gratis.
Hvis du vil have binary news-grupperne slipper du næppe for at betale; men hvis det bare er alle de andre grupper, findes der skam masser af brugbare gratis steder, fx tyske www.individual.net
Men ellers kan du da bare bruge p2p - det er på flere punkter meget lettere.. (det har jeg i hvert fald _HØRT_ ;))
//michael
pr0_spect
12-21-2004, 06:33 PM
Jeg er først lige begyndt at bruge nyhedsgrupper, og bruger stadig TDCs server. Det irretere mig dog at jeg kun kan hente med 60/kbs. Så jeg overvejer hvor jeg skal smide mine penge hen, og har kigget her på forummet. Overvejer Giganews, men har også hørt meget om Usenet og astranews... Er der den store forskel på dem ?
BeatPirate
12-22-2004, 08:26 AM
Jeg har prøvet både EasyNews, GigaNews og bruger nu AstraNews.
Den bedste af dem var EasyNews. De har flere og bedre medlemsfunktioner, retetion og completion er rigtig god og hastigheden i top.
Når jeg nu bruger AstraNews, er det udelukkende fordi jeg ikke har "a major credit card". Hos AstraNews kan man betale med bankoverførsel, og retention og completion er stort set ligeså god, hastigheden er som den skal være og så er de billige. Jeg får 25 GB i en ubegrænset periode for ca. 10$
pr0_spect
12-22-2004, 06:23 PM
Hvorfor kan jeg ikke finde AstraNews hjemmeside ?
[EDIT] Jeg fandt den :) ( www.news.astraweb.com )
er det bare mig der ikke fatter pointen i newsgrups?
BeatPirate
02-12-2005, 02:46 PM
Hvad er det som du ikke forstår...??
PackedManiac
02-12-2005, 04:51 PM
er det bare mig der ikke fatter pointen i newsgrups?
Det er nok kun dig :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.