PDA

Se fuld version : mister Brancerne op til 1 Milliard ?? Doooh NEJ

B@rney
12-17-2004, 11:28 PM
Nu er jeg ski forvirret eller NEJ, nu mener jeg der er et lille bevis for at APG's Grundlag for mistede indkomster til Film branchen, er luft kasteller, har i set denne Artikel

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=273716

Vi VED jo at de påstår at Brancerne mister mellem 500 Millioner til 1 Milliard. øhhhh undre mig sku lidt over de postulater, når det danske filminstitut, siger der er fremgang for danske film !!
Kære lille Johan Hitler og SS Guard.
Dansk FilmInstitut siger der er FREMGANG i Dansk Film Industri....
Måske man skulle lytte til dem der faktisk Sælger Varen !!! eller måske SPØRGE dem ?? Wee God ide.

komas
12-18-2004, 12:47 AM
jamen så tænkt dog på alle de film de ville have solgt hvis der ikke var piratkopiering... :wink:
right!

det kunne egentlig være meget interesant, at de fik stoppet al piratkopiering, og intjeningen ikke var ændret, eller faldet. Hvem ville de så give skylden?

B@rney
12-18-2004, 12:10 PM
jamen så tænkt dog på alle de film de ville have solgt hvis der ikke var piratkopiering... :wink:
right!

det kunne egentlig være meget interesant, at de fik stoppet al piratkopiering, og intjeningen ikke var ændret, eller faldet. Hvem ville de så give skylden?

hehe Tror musik branchen ville give film industrien skylden, og omvendt, WAUUW sikke en Kamp det ville blive til.

Uha uha, vil dog gerne indrømme at alle de gode gamle danske Morten Koch film ville pynte på DVD hylden, og NEJ, vil gerne have dem Original, men for Sa... 250 Kr for en film der er udgivet for første gang i 19grønhvidkål, eller bare se Disney's Releases, det er fanme sjældent de kommer under 199 Kr. Self har jeg en hjemme Toastet DvD eller 2 i samlingen, men at have dem Org. er det ultimative.

B@rney
12-22-2004, 02:52 AM
Fandt sørme lige en Artikel mere om emnet

http://www.aarhus.dk/aa/portal/borger/s_nyheder/indhold?articleId=17389&_refresh=true

det er en STOR nedgang der opleves HVA !!! (IRONI)

Jurij
12-22-2004, 03:23 AM
Mærkeligt? Lige når jeg er begyndt på at downloade mange film! Måske er det ligemeget om jeg downloader 1 eller 100 film, når jeg alligevel ikke gider at købe biografbilleter?
Tænk APG kan være SÅ dumme!

hagh
01-04-2005, 05:32 PM

Jeg tror ganske enkelt at branchen har den latterlige børne kommentar når der er noget galt. "Jamen det er ikke min skyld".
Håber inderligt at vi får branchen (specielt musikbranchen) til at kigge på sig selv og sige "okay hvad kan vi lave om for at ændre udviklingen?".

Ghost
01-04-2005, 09:52 PM
right!

jo, men tror alligevel at de regener hver piratkopi som om at folk ville købe den hvis ikke det var muligt at skaffe den på anden måde, men tror ikk at man køber CD'er i lige så stor stil, de fleste pirat hente jo deres musik for at hører albumes igennem før de køber... deriblandt mig selv...