PDA

Se fuld version : newbie spørgsmål!!

aL
12-15-2004, 04:44 PM
Hej, jeg har endelig fået taget mig sammen til at prøve usenet.. -jeg vil dog først lige prøve med cybercity's news, før jeg skyder penge i projektet :D

Det virker også fint nok, jeg tror nok at jeg har sat det korrekt op. Jeg kan ihvertfald subscribe til fx dk.binaer.film og jeg har også prøvet at downloade lidt (jeg startede på incredibles på dvd, men opdagede at det var en dvdscr.)..
Mit problem er så at jeg kan se inde på newzbin kan se at filmen Anchorman (den er 18 timer gammel på newzbin) burde ligge på alt.binaries.divx.. Den connecter jeg så til, men der er den ikke.. der er sådan set ingen film der er completed, der er i alt 364 posts, men ingen fil på over 87kb!

Hvad er det lige jeg gør forkert? Ligeledes er det med Garden state, den ligger som incomplete på alt.binaries.divx, selvom at den står som complete på newzbin..

BeatPirate
12-15-2004, 04:51 PM
Det er netop fordi du bruger din udbyders server. På en hvilken som helst betalingsserver, vil disse filer være komplette.
Et af kendetegnene ved gratis-servere, er netop dårlig retention og dårlig completion.

aL
12-15-2004, 05:04 PM
BUH!

Men ellers er det sat rigtigt op? For så tror jeg skam at jeg skal have gang i Visa'et :lol:

kender du: http://ngroups.net/index1.php?p=3 ??

For $15 monthly, får man unlimited download og unlimited download speed! Retentionen er lidt dårligere end giganews', men det kan jeg godt leve med:) Den er 22 dage på binaries!

BeatPirate
12-15-2004, 05:16 PM
Jeg bruger selv astranews. Der får jeg 25 GB download, unlimited speed i en ubegrænset periode for ca. 10$

Om det er sat rigtigt op, ved jeg ikke. Jeg bruger NewsReator. Det eneste jeg lige faldt over, var gruppens navn. Mener du ikke alt.binaries.movies.divx...??

PackedManiac
12-15-2004, 05:39 PM
Cybercity kan ikke have mere et højst en-to dage, og så er den garanteret modereret af Cybercity vha et filter eller noget i den stil.

Retention er kodeordet. 22 dage lyder rigtig godt.