PDA

Se fuld version : MSN Problemer

andeersj
12-12-2004, 06:22 PM
Hej, jeg har brug for lidt hjælp..

Jeg har haft problemer med messenger, i et stykke tid. Jeg har ikke kunnet logge ind.
Nå, men i dag fjernede jeg msn 6.2, scannede min pc med ad-aware, og jeg hentede det på ny. Når installationen er lige fra færdig, kommer der en fejlmelding op:
"Der opstod en fejl under installation af samlingskomponenten
{874793FC-5F43-496A-8FE7-18C4DB9B143D}.
HRESULT: -2147024894"

Derefter fortryder den installationen, og der kommer endnu en fejlmelding op:
"Installationen af MSN Messenger mislykkedes med fejlkoden : '1603'. Gå til webstedet MSN Messenger, og hent softwaren derfra."

(Det sammer sker med 7.0 BETA, men jeg kan godt logge på Webmessenger)
Nogen der kan hjælpe?!

AmbY
12-13-2004, 12:17 AM
Hej, jeg har brug for lidt hjælp..

Jeg har haft problemer med messenger, i et stykke tid. Jeg har ikke kunnet logge ind.
Nå, men i dag fjernede jeg msn 6.2, scannede min pc med ad-aware, og jeg hentede det på ny. Når installationen er lige fra færdig, kommer der en fejlmelding op:
"Der opstod en fejl under installation af samlingskomponenten
{874793FC-5F43-496A-8FE7-18C4DB9B143D}.
HRESULT: -2147024894"

Derefter fortryder den installationen, og der kommer endnu en fejlmelding op:
"Installationen af MSN Messenger mislykkedes med fejlkoden : '1603'. Gå til webstedet MSN Messenger, og hent softwaren derfra."

(Det sammer sker med 7.0 BETA, men jeg kan godt logge på Webmessenger)
Nogen der kan hjælpe?!

HEHE, jeg sad med det samme problem, nu skal du høre her... ..hvis ikke jeg tager meget fejl sidder du med ad-watch fra lavasoft på din pc??

slå det fra og luk den ned (altså afslut det) og der efter prøver du igen, altså uden at det køre....

skriv lige hvis det virker hos dig ;)

(om det er her eller PM er lige meget)

mvh.dk amby

andeersj
12-19-2004, 12:29 PM
Tak, det virker fint nu.

Men det var kun den ENE halvdel af problemet.
Når jeg logger på (er i gang), kommer der en fejlmelding op(som har været på min pc, i meget meget lang tid, men jeg har ikke fået gjordt noget ved det).

Den er i gang, om der kommer denne melding op;
"Det lykkedes ikke at logge på .NET Messenger Service, fordi tjenesten er midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. 800b0001

Klik på knappen Hjælp for at se statussen for den aktuelle tjeneste."

Jeg har på fornemmelsen, der er noget på min pc der gør det. Men jeg har både scannet med Panda, Spybot og Ad-Aware.
Jeg kan heller ikke logge på windowsmessenger, MSN Explore og hverken 6.x eller 7.0 (BETA). HJÆLP?!

AmbY
12-20-2004, 10:05 AM
Tak, det virker fint nu.

Men det var kun den ENE halvdel af problemet.
Når jeg logger på (er i gang), kommer der en fejlmelding op(som har været på min pc, i meget meget lang tid, men jeg har ikke fået gjordt noget ved det).

Den er i gang, om der kommer denne melding op;
"Det lykkedes ikke at logge på .NET Messenger Service, fordi tjenesten er midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. 800b0001

Klik på knappen Hjælp for at se statussen for den aktuelle tjeneste."

Jeg har på fornemmelsen, der er noget på min pc der gør det. Men jeg har både scannet med Panda, Spybot og Ad-Aware.
Jeg kan heller ikke logge på windowsmessenger, MSN Explore og hverken 6.x eller 7.0 (BETA). HJÆLP?!

hmmm lav en reinstall af dit OS.. .det er det der er problemet, men som sagt var det ad-ware der gjorde det med messenger.-.-

det andet der, vil jeg sige der kræver en reinstall...

aL
12-20-2004, 01:15 PM
Hvis du ikke orker at skulle til at geninstallere, så er dette en anden mulighed:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1687

Min computer kunne kun være på nettet i 60 sek, pga massive efterladenskaber fra vira!

nuggler
12-29-2004, 03:28 PM
Hvs du har firewall ka det jo være du ik har tilladt msn at køre igennem det?

Jurij
12-29-2004, 09:23 PM
Siden tråden stadig kører:
Lav en ny bruger, uinstallerer MSNMessenger.

Eller tryk Windowstasten+R og skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

andeersj
01-09-2005, 11:19 AM
Hvis du ikke orker at skulle til at geninstallere, så er dette en anden mulighed:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1687

Min computer kunne kun være på nettet i 60 sek, pga massive efterladenskaber fra vira!
Jeg tror ikke det er fordi jeg har spyware eller noget i den stil, for jeg har panda, ad-aware og Spy Bot - Search And Destroy, og de har ikke kunnet finde noget.

Hvs du har firewall ka det jo være du ik har tilladt msn at køre igennem det?
Jeg har panda, og har sagt til den, at altid skulle aceptere Messenger.

Siden tråden stadig kører:
Lav en ny bruger, uinstallerer MSNMessenger.

Eller tryk Windowstasten+R og skriv RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Mener du det er løsningen på mit problemer, eller? For jeg kan stadig ikke logge på, efter at have gjordt det, og installeret det igen.

hmmm lav en reinstall af dit OS.. .det er det der er problemet, men som sagt var det ad-ware der gjorde det med messenger.-.-

det andet der, vil jeg sige der kræver en reinstall...
Tjah, det virker som den eneste muglighed. Gør det så snart jeg kan få lånt en XP-cd.

andeersj
01-25-2005, 05:52 PM
Nogen der ved hvorfor Msn GØR, som den gør?

Gaffa_Tape
01-25-2005, 06:19 PM

Ja!
Siger M$ dig noget :roll:

AmbY
01-25-2005, 10:09 PM

Ja!
Siger M$ dig noget :roll:

nej hver gang man ringer op siger damen bare "please hold" og hver gang holde rejg så godt fast i telefonen at den begynder at sige: hallo -- hallo?? Duuud Duuud Duuuud...

NEJ seriøst: msn kan være emget underligt, men hvis du vil undgå alle problemer, så klart installer det som noget af det første selv har jeg en række følge alla det her:

windows
updates
messenger
ad-aware
norton
DirectX

og først der efter kommer alt det andet...

det er kun slået fejl engang siden og det var da jeg selv installerede ad-ware før msn-msg, den alvede den fejl som er beskrevet længere oppe ;)

men sig mig har du stadigt det problem, så vil ejeg da klart sige at nu er det på tide at formatere anyway ;)