Smiley_Carpe_Diem
12-10-2004, 05:55 PM
Jeg har i længere tid godt kunne tænke mig at få at vide hvad personer som Anders "Anden", Tim Christensen og flere af de større kunstnere mener, og deres bud på et "alternativ". Det er trods alt dem som med i nogle af de organisationer som støtter op omkring APG (hvis jeg ikke tager helt fejl), og det er deres musik og film som bliver distrubieret på diverse p2p netværk. Jeg syntes det kunne være spændende at høre deres personlige mening, og ikke deres medie-rådgiver eller hvad de har for at snakke for sig, for jeg nægter at tro på at de render rundt uden nogle tanker omkring piratkopiring af deres arbejde.
Min ideer lyder noget i retning af, at sende dem en mail, invitere dem til debat her på PG - det tror jeg dog er de flere kunstnere som gider.
Men ellers skulle man skrive dem en mail, hvor man bad dem skrive tilbage med deres mening om piratkopiring og hvordan det løses bedst for alle parter.
Nogen som har andre ideer ???
Eller er jeg på dybt vand ?
Smiley_Carpe_Diem
Min ideer lyder noget i retning af, at sende dem en mail, invitere dem til debat her på PG - det tror jeg dog er de flere kunstnere som gider.
Men ellers skulle man skrive dem en mail, hvor man bad dem skrive tilbage med deres mening om piratkopiring og hvordan det løses bedst for alle parter.
Nogen som har andre ideer ???
Eller er jeg på dybt vand ?
Smiley_Carpe_Diem