Se fuld version : Dawn of War
Downloadede og instalerede demoen i går og det er et genialt spil.
Det er baseret på Warhammer 40.000 universet, men man behøver ikke at have nogen form for baggrundsviden for at nyde spillet.
Grafikken er fed, gameplayet er fedt, historien er fed og missionerne er fede.
Til de rigtige warhammer freaks er der endag en del hvor man kan male sine hære. ;)
igen til dem der har lyst til at spille det over nettet kan man købe en lovlig version på amacone.co.uk til -30/40% af prisen.
nimarq
12-09-2004, 08:46 PM
Jeg ved at det også ligger på Piratebay.org, men der må du sføli *ikke* hente det.
Kofi Annan
01-06-2005, 07:04 PM
jep, det er et monsterfedt spil! :D :D
...Meeen efter man har spillet det i lang tid begynder sætningen "for the emperor" at irritere en (hvis man altså er Space Marines)
Chron
01-06-2005, 07:48 PM
Blev hurtigt træt af det, singleplayer kampagnen er kun 12 missioner eller sådan noget - den er hurtigt klaret.
Multiplayer er heller ikke sjovt særlig længe - synes jeg ikke anyways. Basically, så er det meget fedt indtil man har prøvet de få units der er, så bliver det efterhånden lidt halvtrist.
nimarq
01-06-2005, 09:34 PM
Blev hurtigt træt af det, singleplayer kampagnen er kun 12 missioner eller sådan noget - den er hurtigt klaret.
Multiplayer er heller ikke sjovt særlig længe - synes jeg ikke anyways. Basically, så er det meget fedt indtil man har prøvet de få units der er, så bliver det efterhånden lidt halvtrist.
Gamespots læsere er ikke enige med dig :)
Det var et af de spil der fik bedst anmeldelse i 2004 af både anmelder og brugere. :P Kan være man skal være inde i universet før det er rigtig sjovt?
Gaffa_Tape
01-06-2005, 09:46 PM
Tror jeg også... Jeg sys selv at Warhammer sux, så det er nok ikke et spil for nogen som mig(warhammer hader)
Chron
01-06-2005, 10:10 PM
Det var et af de spil der fik bedst anmeldelse i 2004 af både anmelder og brugere. :P Kan være man skal være inde i universet før det er rigtig sjovt?
Tja - en ting er hvad andre synes - en anden ting er hvad jeg synes ;oP
Mht at være inde i universet tror jeg ikke det kan være det. Jeg har længe spillet både warhammer og warhammer 40k, men selve spillet synes jeg mangler udfolding. Der er bare for lidt at lave. Resource-collection foregår ved at overtage checkpoints, og man har så få units at gøre godt med at det dobbelte ikke ville være nok.
Tja - en ting er hvad andre synes - en anden ting er hvad jeg synes ;oP
Mht at være inde i universet tror jeg ikke det kan være det. Jeg har længe spillet både warhammer og warhammer 40k, men selve spillet synes jeg mangler udfolding. Der er bare for lidt at lave. Resource-collection foregår ved at overtage checkpoints, og man har så få units at gøre godt med at det dobbelte ikke ville være nok.
Når man ser hvor godt at et fuldt udrustet space marine squad er så vil jeg ikke mene at man har brug for så voldsomt mange units.
Jeg mener nu at også at der mangler nogle units, og spillet kan forbedres, men det er det at der er udvidelser til! (og det ligger voldsomt op til en expansion/2'er) :)
Chron
01-06-2005, 11:01 PM
Vil da klart give expansions et forsøg :D kan ikke nøjes med at rende rundt med 1 unit, jeg vil have 40 forskellige som er 100% unikke i forhold til hinanden og andre................ ok - det spil eksisterer ikke endnu, men jeg glæder mig! :P
nimarq
01-13-2005, 02:41 PM
Vil da klart give expansions et forsøg :D kan ikke nøjes med at rende rundt med 1 unit, jeg vil have 40 forskellige som er 100% unikke i forhold til hinanden og andre................ ok - det spil eksisterer ikke endnu, men jeg glæder mig! :P
Jeg er mere til 1000 units af 2-3 slags. Det er sejt :D MASS!!!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.