Se fuld version : filelist.org
hey, jeg er netop blevet medlem af www.filelist.org men jeg tænkte på hvor sikker og smart er det lige. ville det ikke være lidt i farezonene hvis APG en dag fik en bruger der inde og gik ind og så på hvor meget jeg har down/up-loadet. jeg mener det er jo mega nemt lige at gå hen og se hvor meget hver enkelt user har overført. håber der er nogen der har et svar der ude.
Mvh Mia
der er intet bevis... svare til at du på et forum skriver at du har bevæget til med hastigheder over 250km/t på en dansk motorvej på et forum... du får ik en bøde fordi de skal se du gør det.
det at der står at du har hentet 435436 TB kan kun give dem blod på tanden... da siden ikke er dansk vil de få svært ved at få din ip (ved ik lige hvor den er hosted, men sikkert et sted med en løs lovgivning)
du kan føle dig ganske sikker derinde vil jeg mene
ville det ikke være lidt i farezonene hvis APG en dag fik en bruger der inde og gik ind og så på hvor meget jeg har down/up-loadet.
Hvad skulle de gøre med den oplysning?
De kan i givet fald se, at du har downloadet eller uploadet en vis mængde data, men de kan ikke se, hvilke filer det drejer sig om - eller om det overhovedet er ulovlige filer. De kan selvfølgelig ikke møde op i byretten med et erstatningskrav på "5 GB uspecificeret upload" ;-)
oki for jeg var også meget i tvivl om det et eller andet sted stod hvad man havde downloadet men kunne ikke finde det. men i siger altså at det ikke engang bliver lageret i datbasen som en krypteret fil eller sådan noget?
der står jo hvad du pt downloader / seeder..
men APG skal stadig vise at de kan hente hele fx filmen fra dig (eller på anden måde at du har hele filmen)
de må ikke hente fx 5mb fra dig og så 695 fra andre... så den er ret svær for dem
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.