PDA

Se fuld version : MoH Pacifik Assault Anmeldelse

Hydromann
12-08-2004, 07:20 PM
MoH Pacific Assault: Anmeldelse
http://images.ea.com/eagames/promo2/sp/mohpa_now_gp.jpg

Hej alle Spille Pirater Ude i det ganske ganske land.

Jeg har lige gennemført Medal Of Honor Pacific Assault og kan varmt anbefale dette.
Jeg blev meget overasket over den flotte grafik i forhold til de gamle MoHaa og div udvidelsespakker. I Dette MoH spil er man Private Thomas (kan ikke lige huske efternavnet) som fortæller via dogbogsform historie som køre ved siden af spillet.

Det starter med at man bliver kastet ud i D-day ud for den japanske kyst og et rent helvede bryder løs, efter fem minutter sker der under kampen et flashback hvor thomas tænker tilbage på tiden i træningslejeren mm. før D-day og man skal så følge ham gennem diverse ting op gennem tiden der leder op til D-day

Grafikken:
Selve Grafikken er forbedret en del siden de ældre udgaver af MoH da grafik motoren er af en lidt nyere udgave, dette vil sige at du ikke behøver Mohaa for at kunne spille det, Omgivelserne er extrem flotte planter trær og våben osv. er virkelig detajleret (ved max detajler), det kommer dog grafisk ikke op og truer Half-life 2, men jeg vil mene at det ligger næsten på højde med Farcry.

AI:
Den kunstige intilligens er også forbedret en del både dine allieret og modstanderen. De søger dækning og flytter sig hele tiden for ikke at blive ramt, dette er en af de ting som gør gameplayet fedt og lidt mere udfordrene. Dine befalings mænd og "buddys" kan også godt give ordre og advare dig hvis de har set fjentlige soldater de farer ikke bare ud og plaffer løs de venter på ordre før de går ikamp. Fjenden er også blevet mere udspikuleret da de gemmer sig alle mulige mærkelige steder hvor man minst vendter det.

Du skal også regne med at komme i virkelig nærkontakt med din fjenden da der er massere af japanske kamakazi folk med samurai svær sabler som ikke er bare for at blive slagtet så du skal virkelig være hutig da de kommer ud af nowhere hakker løs på dig.

POSITIV KONTRA NEGATIV:

Positiv:
+ Grafik forbedret i fh.t. MoHaa (På Højde med Farcry)
+ AI er blevet klogere
+ God fortælling og videoer der kører parrelelt med spillet.
+ God lyd
+ Gode Soundtracks i spillet.

Negativ:
- Små grafiske fejl(Kan godt være trals at se på).
- AI er af og til i vejen.(Irrterende i kamp).
- Flyve delen er katastrofal dårlig og trækker den samlet karater ned.
- De kan stadig godt gemme sig bag kasser og løfte gæveret og kasse og ramme dig uden at sigte ligsom i det gamle MoH(Rimlig Provokerende:).

VARIGHED/UNDERHOLDNING I:
Max 48 timer På Easy sværhedsgrad:

Bedømmelse: Fra Skalaen 0-13: Giver Jeg

9.0

Grundes til denne karater er pga. flyvedelen, hvis den ikke var så umulig at styre ville den havde sneget sig op på et flot 10-tal men lad jeg ikker nare 9.0 er også meget flot:

Hvis man er MoH fan eller ej, så er dette spil vær at prøve

Dette er et must for MoH fans!

IWillRipYou
12-09-2004, 12:01 AM
Lyder da godt...

Forstår bare ikke hvorfor at du giver den så meget hvis hele flyvedelen stinker? Det burde da trække meget ned, hvis det minder bare lidt om BF er det da en ret stor del af spillet som ikke fungerer.

Men tror jeg vil se om det ligger på piratebay! 8)

Hydromann
12-09-2004, 12:40 AM
Update: til anmeldelse

Har rettet karakteren fra 9.5 til 9.0 (var en taste fejl):-)

Grunden til den får høj karater og fly delen ikke trækker mere ned er at det fylder heldigvis kun 1/15 dele af hele spillet og opgaverne er rimelig simple hvis man altså kan ramme da der sjovt nok ikke er noget sigtekorn og man skal prøve sig frem.
Det grafiske (omgivelserne er flotte) og AI trækker også en del op. plus hvis man vælger Realitisk i sværhedsgrad så kommer man virkelig på opgave da man bare skal rammes få gange og så er man død.
(HOW REAL IS THAT :-)]

Så jeg synes at det er en ok karakter

Jowls
12-09-2004, 01:27 AM
Efter den flotte anmeldelse er jeg bare nødt til at downloade og prøve det. :D

AmbY
12-09-2004, 08:16 AM
kan llige så godt bare sige at jeg er 200% enig med det han skriver, det passer bare fulkommen,

det eneste jeg ikke ved om jeg skal holde med ham i er det med gameplay varigheden, altså ikke hvor meget det holder men hvor længe det tager at gennemføre. tror ikke det holder ved mig.

men nu har jeg også altid haft meget nem til at løse problemer og gennemførre spil.

men ellers rapporten/stilen/anmeldelsen, holder 100%

tak for at oplyse de andre om dette spil.

Hydromann
12-09-2004, 08:35 AM
kan llige så godt bare sige at jeg er 200% enig med det han skriver, det passer bare fulkommen,

det eneste jeg ikke ved om jeg skal holde med ham i er det med gameplay varigheden, altså ikke hvor meget det holder men hvor længe det tager at gennemføre. tror ikke det holder ved mig.

men nu har jeg også altid haft meget nem til at løse problemer og gennemførre spil.

men ellers rapporten/stilen/anmeldelsen, holder 100%

tak for at oplyse de andre om dette spil.

NU er der også forskel på bare at storme ud som en eller anden sindsyg RAMBO ELLER ROBOCOP for at få så mange bodycount som overhovedet muligt og blive ramt syvmillader gange eller end at Snige sig gennem busken og myrde alle og blive ramt så få gange som muligt.
Som du kan se har jeg sat den til max. 48 timer dette betyder at jeg mener at man max kan bruge 48 timer, Jeg tror at jeg brugte til sammen 36 timer.
Men hvis du synes det er nemt så vælg dog realistisk i sværhedsgraden så er jeg sikker på at du ikke gennemfører det på under 48, og at du får høvl.