PDA

Se fuld version : Counterstrike update?

Crosstab
12-08-2004, 02:14 PM
Hej, jeg har lige fået Counterstrike installeret. Når jeg vil spille online får jeg følgende meddelelse når jeg vil Connecte til en server:

"This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 6 )."

Jeg kan jo regne ud at jeg skal opdatere på en eller anden måde, men hvilken update skal jeg have fat i? Jeg har prøvet mig lidt frem, uden at få det til at virke..

Acid
12-08-2004, 02:25 PM
Gætter mig til det er cs 1.6 du har installeret ?
Steam burde installere div updates selv...
Eller er det en standalone udgave du har ?

Crosstab
12-08-2004, 02:43 PM
Hmm, det er 1.6, men burde jeg ikke kunne spille uden om steam? Jeg åbner bare uden om steam og prøver at connecte til de servers der kommer frem.

Dogbert
12-08-2004, 02:53 PM
HL er ikke længere lavet til at gå udenom Steam... At nogle gør det, og nogle har gjort så man kan, er noget andet.

Mit forslag er at du opdatere med steam. Der er ingen der tvinger dig til at connecte til en server gennem, du behøver bare logge på, og få den update, og så kan du skynde dig af igen :)

Hvis du søger anden løsning, pga. privatårsag*HOST HOST* så kan jeg desværre ikke hjælpe :cry:

nimarq
12-08-2004, 03:21 PM
Hvis du søger anden løsning, pga. privatårsag*HOST HOST* så kan jeg desværre ikke hjælpe :cry:

Har du brug for lidt hostemedicin(som forresten ikke virker, men det fortæller jeg jo ikke noget om), det koster kun 45,95. :lol:

komas
12-08-2004, 03:55 PM

Har du brug for lidt hostemedicin(som forresten ikke virker, men det fortæller jeg jo ikke noget om), det koster kun 45,95. :lol:

kan det ikke downloades :wink:

schumi
12-08-2004, 11:19 PM
sorry det nok utroligt noob ? men da jeg stort set ikk har spillet det kommer det alligevel :wink:

en fra klassen påstod at mand lovligt og gratis kan downloade cs på nettet... passer det eller?

på forhånd tak og undskylder at jeg er en mega noob hva cs angår :wink:

HereticMind
12-09-2004, 12:12 AM
Tja hvis du har en HL1 cdkey, så kan du bruge CS 1.6 "gratis... Men det er vist også det eneste... :)

schumi
12-09-2004, 08:34 AM
Tja hvis du har en HL1 cdkey, så kan du bruge CS 1.6 "gratis... Men det er vist også det eneste... :)øv... men syns oz det lød underligt mand bar såhn lige uden videre ku downloade det og spille det gratis...

men tak for svaret.. :)