PDA

Se fuld version : PANZERS Phase One

Kokus fugl
12-08-2004, 04:06 AM
PANZERS Phase One vil jeg kun give ©© ud af ©©©©©
Lidt bagegrund om spillet.
Spillet er bygget over anden verdens krigen. Du kan vælg mellem Allide, Tysker og fransk mænd.

Spillet har et fedt singel player del. Der skal du bruge hovedet lidt mere, og flyt din mænd rigtig. Du vil også kun vælge vilken slages mænd du vil have med dig, og det kan du hved hælp af noget såkaldt prastige point, fx du har 1000 i prastige point og en tanks koster 400 prastige point, så har du 600 prastige point tilbage.

Spillet har også en multiplayer funksion, men den er dåglig. Der få du x antal prastiges point. også gælder det om at købe de bedst tank du kan og køre ud i miden. For computeren købe kun tanks, og nogen gå mænd. så en kamp tager ca 5 - 10 minuter. og det er derfor det kun har fået 2 af ©

komas
12-08-2004, 03:38 PM
Spillet har også en multiplayer funksion, men den er dåglig. Der få du x antal prastiges point. også gælder det om at købe de bedst tank du kan og køre ud i miden. For computeren købe kun tanks, og nogen gå mænd. så en kamp tager ca 5 - 10 minuter. og det er derfor det kun har fået 2 af ©

nu har jeg ikke prøvet spillet, men jeg forstår ikke helt hvad du skriver... der må da være andet en computer med i multiplayerdelen.

Kokus fugl
12-08-2004, 07:38 PM
Ja du kan jo også godt tage din venner med i kampen. men alt i alt, gælder det kun om og føre sin mænd ind i midten. af bannen.

IWillRipYou
12-09-2004, 12:03 AM
PANZERS Phase One vil jeg kun give ©© ud af ©©©©©
Lidt bagegrund om spillet.
Spillet er bygget over anden verdens krigen. Du kan vælg mellem Allide, Tysker og fransk mænd.

Spillet har et fedt singel player del. Der skal du bruge hovedet lidt mere, og flyt din mænd rigtig. Du vil også kun vælge vilken slages mænd du vil have med dig, og det kan du hved hælp af noget såkaldt prastige point, fx du har 1000 i prastige point og en tanks koster 400 prastige point, så har du 600 prastige point tilbage.

Vil du have at jeg skal læse noget korrektur på det der? :wink:

Ellers ok...

AmbY
12-09-2004, 08:21 AM
jeg har sku også kun hørt dårligt om det spil der, ikke bare om MP delen, men om det hele!

selve spillet skulle være for ensformidt hele vejen igennem. og selve det virtuelle skulle være den beste del i spillet. sååå...

men nu har jeg set spillet blive spillet af en, og må sige at jeg aldrig tror at det spil bliver noget for mig.!