PDA

Se fuld version : optage sin skærm

mia
12-07-2004, 11:21 PM
hey jeg er lige begyndt på mit eksamens projekt hvor jeg har brug for at havde et webcam stående og optage noget i lang tid af gangen. men dette er ikke problemet det er jo ikke så sværet at bå billedet op og se det hvis man er der, men hele idéen med det var at man kunne sætte den til at optage mens man er væk og når man så kom tilbage kunne man gense alt hvad camet har optaget i den tid man var væk. er der nogle der kender sådan et program ville det hjælpe mig meget i mit projekt.
Mvh Mia :P

Hydromann
12-07-2004, 11:38 PM
Hej Mia

Lad mig lige sige at der for det første ikke kommer noget godt ud af at optage sin skærm med sit webcam da billedet kommer til at flimre.

Jeg har selv det bedste logitech webcam man kan få og selv med antiflimmer aktiveret er der stadig en masse streger der farer hen over skærmen. så hvis du skal optage din skærm skal du nok ud og have et proff videokamera hvilket du nok intresseret i at købe så.....!!!!

Men MHT. Program så skulle der da gerne følge et prgm med til dit webcam hvor du kan optage video tage billeder osv.
(DET GJORDE DER IVERTFALD TIL MIT LOGITECH WEBCAM)

mia
12-07-2004, 11:41 PM
det jeg helt precist har brug for er at det camet filmer bliver optaget som film, men du siger altså at der burdte følge sådan et program med? eller var det bare til at tage stillestående billeder med?

oiv
12-07-2004, 11:43 PM
Altså vil du optage din pcskærm? Så kan du prøve Hypercam 2, som er gratis, og helt fænomenalt:D

http://www.hyperionics.com/hc/index.asp

komas
12-07-2004, 11:43 PM
sådan som jeg forstår det, er det ikke meningen at skærmen skal optages, men at man vil optage noget, og så se set senere, og det skulle der ikke være noget problem i, der findes masser af programmer ril det, der burde også følge noget med webcamet.

Hydromann
12-07-2004, 11:45 PM
Det fulgte med til mit logitech Webcam og det kan både optage lyd,video og tage billeder.

Men forstår stadig ikke hvorfor du vil optage en skærm der flimre??????

mia
12-07-2004, 11:49 PM
hej hydroman hvad hedder det cam du har og hvad koster det for jeg har ikke noget cam endnu, det er noget skalen skal give ud :P men jeg tror ikke de så vilde med at hoste op med alt for meget :oops:

Hydromann
12-07-2004, 11:54 PM
hej hydroman hvad hedder det cam du har og hvad koster det for jeg har ikke noget cam endnu, det er noget skalen skal give ud :P men jeg tror ikke de så vilde med at hoste op med alt for meget :oops:

Det er et Logitech Quickcam Pro 4000

du kan finde priserne på edbpriser på dette link:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18611

Men Sig mig er det din skærm du skal optage eller har jeg bare misforstået noget????

mia
12-07-2004, 11:58 PM
ja det var nok lidt for uprecist. jeg skal bruge det til overvågnings kamera, så det er jo altså kun hvad kameraet ser som der skal optaget til film. men jeg går ud fra at det også er hvad, det gør. sorry for min upræcicering :oops:

Hydromann
12-08-2004, 12:10 AM
Det er bare ok, blev bare lige forviret af overskriften. Mht kameraet findes der dog billeger der er fra logitech se evt her.

www.edbpriser.dk

og søg under webcams og vælg logitech