Se fuld version : Det Absolut Bedste Spil Nogensinde?
IWillRipYou
12-07-2004, 10:28 PM
Hvad er det absolut bedste spil nogensinde ?
Hvilket spil har revolutioneret gaming verdenen ?
Mine forslag:
Half Life + CS
Doom 1
Tetris :roll:
Diablo 1
Hmm?
komas
12-07-2004, 10:31 PM
jeg synes at bubbel bobbel er et af de bedste spil der er lavet. total nostalgi... (ja, grin bare)
hvis jeg skulle komme med et lidt mere nutidigt spil, så mener jeg at age of empires 1/2 styrer.
Hydromann
12-07-2004, 11:04 PM
Mine fem farvoritter er:
Doom 3
MOH Serien
Half-life 2+ Cs Source
Prince Of Persia 1+2 (De Nye 3D)
Hitman Serien(2 er dog den bedste af de tre)
CODAY
12-07-2004, 11:13 PM
fallout any one?
der var også et program på dr 1 med gamle spil for noget tid siden
Arrow
12-07-2004, 11:41 PM
Counter-Strike ingen tvivl. Selvfølgelig er smag og behag forskelligt, men intet spil har holdt sig så længe og godt som CS, og det spilles stadigvæk ekstremt.
Mht. konsollerne er vi lidt mere ude. Hvis vi snakker Playstation generelt (både 1+2) så må jeg nok hælde mellem Tekken 3, Fifa serien og Grand Tourismo 1.
Xbox er sagen klar. Halo og Halo 2 slår alt hvad der er værd at spille der, især Halo kickstartede Xboxens kariere.
Gameboy? Well pokemon og Super Mario (sidstenævnte må forresten også ligge på førstepladsen sammen med Zelda på Nintendos andre konsoller) :wink:
Mvh. Arrow
chicken
12-08-2004, 12:46 AM
kan kun sige The Legend Of Zelda : Ocarina Of Time som kom til Nintendo 64 og som er genvivet på GameCube,,, det er nok det fedeste spil der er lavet...
Men tror personligt at The Legend Of Zelda til GameCube vil vlive for fedt...
Kokus fugl
12-08-2004, 03:51 AM
Min spil.
Vampier blodline. Lang tid gameplay, vis man ikke bruger snyd.'
CS + CSS
HL2, noget kort gameplay.
Age of empire samt age of mythology
Jowls
12-08-2004, 04:04 AM
Rainbirds Carrier Command uden tvivl. Der er for nuværende ingen spil på markedet som kan matche det i gameplay - og det har der faktisk ikke været siden 1988. Hvis der nogensinde kommer en version med moderne grafik, rydder det med garanti alle toplisterne :D
Faktisk ER nogen igang med forsøget...
http://homepage.ntlworld.com/martingbell/projects/
Det bliver spændende at se, hvad der kommer ud af det. Der er lidt af et projekt....
nimarq
12-08-2004, 03:20 PM
kan kun sige The Legend Of Zelda : Ocarina Of Time som kom til Nintendo 64 og som er genvivet på GameCube,,, det er nok det fedeste spil der er lavet...
Enig, Ocarina of Time var suveræn. Klart bedre end Majora's Mask efter min mening, som slet ikke fangede mig(gad ikke engang gennemføre det :()
Der er da kommet et Zelda spil til GameCube, Windwaker som fik overvældende gode anmeldelser de fleste steder.
SuperDuck
12-08-2004, 03:38 PM
Det er meget svært at sige synes jeg. Der er ufattelig mange spil som er i den kategori.
Men nogle af de spil der helt klart er geniale er:
Gamle:
Another World / Flashback
1942
International Karate+
Bubble Bobble
Wonderboy
Nye:
Pirates
Doom 2
Baldurs Gate 2
Never Winter Nights
CounterStrike + Source
Diablo
Men igen..... alt for mange geniale spil!
chicken
12-08-2004, 09:38 PM
Enig, Ocarina of Time var suveræn. Klart bedre end Majora's Mask efter min mening, som slet ikke fangede mig(gad ikke engang gennemføre det :()
Der er da kommet et Zelda spil til GameCube, Windwaker som fik overvældende gode anmeldelser de fleste steder.
Ja der kommer et nyt spil til GameCube i år 2005 dt er det jeg skrev der hedder The Legend Of Zelda
install_Wizard
12-09-2004, 02:23 PM
Wolfenstein 3D var da mega revulotionerende :)
bedste spil nogensiden?
Elastomania
RTCW
Ja der kommer et nyt spil til GameCube i år 2005 dt er det jeg skrev der hedder The Legend Of Zelda
Zelda er nok det fedeste.. Windwaker var dog MEGET skuffende, men der ser ud til at være håb forude..
http://www.zeldauniverse.net/games/z13/videos/realisticzelda-e3trailer.wmv (traileren fra E3 til det nye spil).
Ellers var det jo nok PacMan der satte gang i spil verdenen..
Smiley
12-09-2004, 06:04 PM
Fallout. Klart.
Demon369
12-10-2004, 11:09 PM
Jeg har viet mit liv til Diablo-serien.
The Galloping Goose
12-10-2004, 11:14 PM
Wolfenstein 3D var da mega revulotionerende :)
bedste spil nogensiden?
Elastomania
RTCW
Yep Wolfenstein 3D var revolutionerende & det kan være på en 1.44mb diskette hvis du zipper det 8). Og jeg mener hele spillet med alle "levels".
Bedste spil nogensinde ?. Det er ikke udkommet endnu 8)
ShareTheWealth
12-11-2004, 11:11 PM
Nogle af mine yndlingsspil som jeg lige kan komme i tanker om:
Freespace 2
System Shock 2
Out of this World / Another World
Fallout 2
Total Annihilation
Super Mario World 2: Yoshi's Island (til Super Nintendo aka. den bedste konsol EVER! :P)
Rollcage serien.
[Edit] Glemte lige at nævne Command 'n Conquer.
Arnold Swarzenegger
12-12-2004, 09:07 AM
I callafornian havde vi Bubble bobble og Maniac Mension som toppede først som de 2 største.
Vote or Vote 8)
Mollerz
12-12-2004, 11:40 AM
Jeg kan kun sige at det mest geniale spil der nogensinde er laver det hedder The Legend Of Zelda, og er til Nintendo64.
Man kan ikke sige, hvad der er det fedeste spil, og samtidigt blive enig med alle andre, da det er en smagssag.
Men efter min mening så er det
Diablo serien
Half-life/Counter-Strike
Hitman serien
Medal Of Honor serien
Unreal Tournament serien
Need For Speed Serien
Command ´n Conquoer Renegade
Command ´n Conquoer Generals
Command ´n Conquoer Generals Zero Hour
Doom serien
Wolfenstein serien
Heroes Of Might and Magic serien
DeltaForce Black Hawk Down
Halo 1 og 2
Age Of Mythology
Altså... Der er mange. Jeg har prøvet ALLE de spil jeg nævner, og jeg kan ikke sige hvilket der er fedest, da de alle er fede på hver sin måde.
Og jeg har enten købt dem, eller lånt dem af mine kammi'er.
Kazaam
12-12-2004, 08:01 PM
fatter ikke hvorfor der ikke er nogen der har nævnt "GRAND THEFT AUTO" serien....den styrer da for hårdt, både 2D og 3D
Killman
12-13-2004, 05:31 PM
Jeg er nu ikke helt enig, ocarina of time er nok det bedste af dem. Men majora's mask er på mange måder fantastisk. der er så mange hemmelige sidequest at når man går i kast med dem kan man ikke andet end at synes det er ginialt. det er en fed ide med at spillet kun strækker sig over tre dage og at man skal rejse frem og tilbage i tiden.
nå men her er min liste:
zelda: begge til n64, og windwaker
gta
max payne
warcraft III: frozem throne
super smash bros.
Bonux
12-14-2004, 01:43 AM
The last ninja og Hero til 64'eren
Supercars 2 og monkey island til amigaen
Til pc'en ved jeg sgu ikke rigtig. Der er rigtig mange spil. Men de har slet ikke den genspilnings effekt. som i de gamle games. Kald mig bare nostalgisk, men hvor mange gange har man ikke siddet hele natten men en ven og spillet supercars så man lige var ved at kommme op og slås :lol:
Fugazi
12-20-2004, 04:45 PM
Alone in the dark :P Nøj hvor var det godt, jeg mener ikke der var noget lignende på det tidspunkt....men hold kæft hvor er det grimt når man ser det idag :lol:
Legend of kyrandia
IGI
Ocarino of time
Mario 64
prince of persia
Doom 1+2
7´th guest
Og selvfølgelig Wolfenstein
Jeg er spændt på den nye Zelda til Game cube :P
Zelda, the Windwaker skulle være et godt spil med nogen fede features og en kæmpe verden at boltre sig i, men jeg har kun lige prøvet en demo i kort tid, da det jo nok er grimt. :x
Fugazi
zpitz
12-22-2004, 11:34 AM
Ping Pong...? det var jo det der kickstartede det hele dengang i de vilde 70´ere... :lol:
Fugazi
12-23-2004, 01:46 AM
Eller hvad med Pac Man? Når man stod på grillen en 7-8 mand og storstenede :lol:
Hvad kan vi forvænte os af fremtidens gaming :?:
Total realistisk VR spil med autentiske lugte og det hele :?: ...Hvor spillene, ville påvirke nogen som feks krig pårvirker folk i virkeligheden, så de får virtuelle krigs traumer :shock:
Eller hvad hvis ingen gad at være sammen med kæresten, da elektro Lise aldrig har hovedpine :)
...plus at hun selvfølgelig er klar på alt det kæresten ikke gidder :shock: :lol:
Fugazi
Hydromann
12-23-2004, 09:27 AM
Eller hvad hvis ingen gad at være sammen med kæresten, da elektro Lise aldrig har hovedpine
...plus at hun selvfølgelig er klar på alt det kæresten ikke gidder
Der vil jeg da gerne være beta tester :D :wink:
Steffan
12-24-2004, 11:45 AM
mine favoriter er nok:
Diablo II LOD
Doom 3
Cs
Need For Speed Underground 2
Freedom fighters
Quake 3 arena
Unreal Turnament 2004
Warcraft 3
Og det var vidst det hele!
og så ha lig en go jul ikk :D
barca
12-24-2004, 12:30 PM
Hvorfor denne tråd???
ALLE ved da godt at det er Counter-strike :twisted:
Verdens best solgte spil, verdens mest downloadede!
Verdens mest spilte spil! :D
Ej så r der jo Tetris som nok er det mest solgte! Men det teller IK! fordi det følger med i alle spille maskiner!
eLGet
12-24-2004, 01:44 PM
Hmmm... udfra en objektiv betragtning så er det nok CS... Mine personlige favoriter er dog klart Ultimate Soccer Manager 2, Heroes of Might and Magic serien og ej at forglemme Warlords 2 !!!
Fugazi
12-28-2004, 10:34 AM
Hydromann skrev:Der vil jeg da gerne være beta tester
Heeelt sikkert. Go for it!...Men jeg har hørt at Electro Lise pt, stadig befinder sig på et meget primitivt beta stadie, hvor "sexologerne" indtil nu kun har kunnet fremstille hendes ædlere dele af ståluld :shock:
Fugazi
Hydromann
12-28-2004, 01:14 PM
Hydromann skrev:Der vil jeg da gerne være beta tester
Heeelt sikkert. Go for it!...Men jeg har hørt at Electro Lise pt, stadig befinder sig på et meget primitivt beta stadie, hvor "sexologerne" indtil nu kun har kunnet fremstille hendes ædlere dele af ståluld :shock:
Fugazi
:shock: :shock: :shock:
Nu jeg tænker nærmere over det, tror jeg holder mig til den ægte vare :wink:
Chron
12-30-2004, 03:02 AM
Ultima Online 4 life. Pre-AoS/Ilshenar.
Der er fucking mange gode spil derude, men af ikke-online spil, så er Baldurs Gate 2 nok det bedste og mest gennemførte jeg har været igennem.
elma (nok bedre kendt som elasto mania) - nok det mest tidsrøvende spil jeg nogensinde har spillet ;)
Uden tvivl Star Wars serien!
og jeg venter spændt som et lille barn til det nye Star Wars kommer, det ser alt alt for sygt ud!!
:)
Skaery
09-12-2007, 06:07 PM
Uden tvivl Star Wars serien!
og jeg venter spændt som et lille barn til det nye Star Wars kommer, det ser alt alt for sygt ud!!
:)
jaja, tråden er da også over 2 år gammel...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.