PDA

Se fuld version : TDC news server

rocky
12-07-2004, 09:46 PM
hej. jeg har et problem.
jeg har 1 mbit og har brugt news server meget og med hastighed (100kb/s).
men da jeg ville til at hente idag kan jeg kun køre med 52-62kb/s. men hvis jeg laver en Forbindelse og lige bag efter laver jeg en til, så kan jeg godt køre med 100-110kb/s. og ved godt at tdc server ikke er så god men hvad kan jeg gøre? nogen der kender en free news server med a.b.dvdrs?

P.S vil ikke betale for giganews.com o.s.v

PackedManiac
12-07-2004, 09:57 PM
Tvivler stærkt på at du vil være i stand til at finde en gratis news provider, som tilbyder a.b.dvdrs. Og hvis der er en der gør, så kan retentionen ikke være særlig høj, så du vil næppe være i stand til at hente meget af en DVD udgivelse ned.

Hvis du ikke har noget i mod at betale $10 for 25GB hos astraweb, så skulle da benytte dig af den. Gratis news servere stinker som regel.

Stampe
12-08-2004, 11:35 AM

Så la' vær! På usenet gælder at du får hvad du betaler for. Og når du ikke betaler noget - så får du heller ikke noget. Jeg må indrømme at jeg ikke forstår at folk ikke kan forstå at der ikke findes gratis servere med 60 dages retention der har alle de tunge dvd-grupper. Er I klar over hvad det kræver af hard-ware at håntere guderne må vide hvor mange 100-vis hvis ikke 1000-vis terabyte data?
Og man må dælme være nærig, hvis man ikke har råd til at betale de sølle 15$ et abb koster. $$-kursen er på et all time low

AmbY
12-08-2004, 12:29 PM

Så la' vær! På usenet gælder at du får hvad du betaler for. Og når du ikke betaler noget - så får du heller ikke noget. Jeg må indrømme at jeg ikke forstår at folk ikke kan forstå at der ikke findes gratis servere med 60 dages retention der har alle de tunge dvd-grupper. Er I klar over hvad det kræver af hard-ware at håntere guderne må vide hvor mange 100-vis hvis ikke 1000-vis terabyte data?
Og man må dælme være nærig, hvis man ikke har råd til at betale de sølle 15$ et abb koster. $$-kursen er på et all time low

godt du skrev det for ellers havde jeg,synes det er så dårligt at folk ikke kan forstå netop det du siger. tsk tsk tsk

j0ppeman
12-08-2004, 03:45 PM
ellers vil jeg anbefale at man prøve en trial. det koster vist kun 3$. dvs. omkring 15 kr - så kan man jo teste og se om det er noget for en :)