Se fuld version : beskyttelse
danielss89
12-07-2004, 06:38 PM
Hej hvis man nu bruger DC++ hvilke programmer er så gode at have for at beskytte sig?? altså mod hackere eller andre lign..(apg)
Hej hvis man nu bruger DC++ hvilke programmer er så gode at have for at beskytte sig?? altså mod hackere eller andre lign..(apg)
Mod hacker brug en go firewall (sygate / norton / whatever!)
Mod apg... INTET :roll: medmindre du kun har lovlige ting i din share.
SuperDuck
12-08-2004, 03:00 PM
Mod hacker brug en go firewall (sygate / norton / whatever!)
Mod apg... INTET :roll: medmindre du kun har lovlige ting i din share.
Helt enig... brug en firewall som F-Secure Internet Security, BitDefender eller en anden kendt firewall.
Mod APG kan du nok ikke gøre noget. Du kan muligvis prøve at køre DC++ igennem en antiproxy, men jeg ved ikke lige om det vil virke eller hjælpe overhovedet.
Jeg bruger BitDefender firewall, men ellers kan du bare lade være med at dele vildt meget.. APG siger jo selv at de ikke kommer efter folk der bare downloader et par 100 sange :)
komas
12-09-2004, 04:23 PM
Jeg bruger BitDefender firewall, men ellers kan du bare lade være med at dele vildt meget.. APG siger jo selv at de ikke kommer efter folk der abre downloader et par 100 sange :)
ja, det siger det, men det holder vist ikke helt i den virkelige verden. http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1683
Den bedste måde at beskytte sig mod APG-luderne er kun at dele "Lovlige filer" aldså ting du ved ikek har copyright ...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.