Se fuld version : Cybercity ADSL router; Zyxel 650R
ja det jeg gerne vil vide er hvor meget man kan gøre med den router, er det fx. muligt at begrænse hver ip der kommer på, eller er det muligt at kunne installere et software system der på der gør man kan det??
jeg har tjekket deres hjemmeside,både cybercity's samt zyxel's men jeg synes ikke lige jeg får svar på det.!
Så hvis der sidder en der ude der har lidt mere info om den, eller ved at cybercity er gået over til en ny model, så må i meget gerne sige til.!
mvh.dk amby
HereticMind
12-07-2004, 05:52 PM
Jeg har også en Zyxel 650, men eneste jeg har kigget lidt på er port forwarding hvilket ihvertfald virker...
Tobias
12-07-2004, 10:27 PM
Her har du et link til brugermanualen :
http://www.zyxel.dk/Produkter.32.0.html?&no_cache=1&tx_ZyXELproducts_pi1[showUid]=10&tx_ZyXELproducts_pi1[showType]=download
Håber den er til nytte
Tobias
tak for den men havde den nu allerede, synes ikke jeg får ret meget mere ud af den, men hvad jeg finder vel ud af det når den kommer...
Tobias
12-08-2004, 08:36 PM
Prøv og kigge i "part 3", der står noget om hvordan man laver filter-regler.
Mvh.
Tobias
Prøv og kigge i "part 3", der står noget om hvordan man laver filter-regler.
Mvh.
Tobias
Ok, kan du så ike lige sige hvilken af alle de muligheder der er inde på den side der som du har hentet for det er ikke i den jeg har...
Tobias
12-08-2004, 08:48 PM
ftp://ftp.zyxel.dk/P650R-11/document/P650R-11_v3.40_UsersGuide.pdf
Side 115 - 135
Mvh.
Tobias
ftp://ftp.zyxel.dk/P650R-11/document/P650R-11_v3.40_UsersGuide.pdf
Side 115 - 135
Mvh.
Tobias
satans havde håbet på noget enkelt og bruger venligt, men fair, man må jo til at lege igen så... :P
Tobias
12-08-2004, 09:10 PM
Beklager, Ved det er noget rigtigt lort at se igennem :( Men hvis det kan trøste dig, så er jeg selv igang :cry:
Beklager, Ved det er noget rigtigt lort at se igennem :( Men hvis det kan trøste dig, så er jeg selv igang :cry:
du kender ikke nogen der gidder lave en firmware version med det skidt indbygget, skal hav elukke tfor det så mine lillebrødre ike an smutte igennem med ders skide download programmer, der er sku ike noget være end at de sidder og henter spil som jeg allerede har haft hentet! mega trals..!
eller lukke lidt mere for hver forskellig ip...
Tobias
12-08-2004, 10:27 PM
Tobias skrev:
Beklager, Ved det er noget rigtigt lort at se igennem Men hvis det kan trøste dig, så er jeg selv igang
du kender ikke nogen der gidder lave en firmware version med det skidt indbygget, skal hav elukke tfor det så mine lillebrødre ike an smutte igennem med ders skide download programmer, der er sku ike noget være end at de sidder og henter spil som jeg allerede har haft hentet! mega trals..!
Desvære ikke, men Når/Hvis jeg selv får styr på det gør jeg det gerne!
Tobias skrev:
Beklager, Ved det er noget rigtigt lort at se igennem Men hvis det kan trøste dig, så er jeg selv igang
Desvære ikke, men Når/Hvis jeg selv får styr på det gør jeg det gerne!
Kan vi ikeklgie aftale at smide en PM når vi får det lavet, for lavetr en selv også på et tidspunkt, har bare ikek ret meget tid til at rode med det :( ellers lavede ejg den sku med det samme jeg får routeren!
Tobias
12-08-2004, 10:39 PM
OK! Deal!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.